Zou ik zwanger zijn? Testen gedaan..

Hoi lieve mensen,

Ik ben nieuw, ik ben Sandra 19 jaar en kom uit Utrecht woon samen met me vriend en wij zijn bijna 3,5 jaar samen. Ik ben er vandaag achtergekomen dat ik zwanger ben alleen ik twijfel nu erg heb totaal  4 verschillende testjes gedaan.. (Ja erg he! ) clear blue het kruisjes systeem, apotheektest, en clearblue zwanger niet zwanger en dan het getal van de innesteling ofzo erbij.. allemaal waren ze positief met een licht streepje die je wel zag. Alleen dus erg licht. En de clearblue die nieuwe gaf aan ''zwanger 1-2'' Erg spannend dus!! Ben 31 december gestopt met de pil en ben nu dus 10 dagen overtijd maar aangezien als je stopt met de pil je cyclus door de war is kan ik ook pas net 3 a 4 weken zwanger zijn ofzo? Hier 2 fotos van de testen haha http://nl.tinypic.com/view.php?pic=1znll5f&s=5    

Hoi Terra!

Bedankt voor je antwoord, op de andere link zie je ook de clear blue die zwanger of niet zwanger aangeeft en die geeft dus ''zwanger 1-2'' aan. Terwijl de kruidvat test streep zowat bij mij niet zichtbaar is als je goed kijkt dan wel. Maarja die andere clear blue zag je dus ook een lichte streep die je wel kon zien. dus het zou wel raak zijn haha! Ik voel me alleen super moe en hoofdpijn en ongi krampjes. Is dit normaal?? :$

Shebaa,

Hartstikke zwanger hoor! Gefeliciteerd.
Die vermoeidheid, de krampjes, dat is zeker herkenbaar. In het begin van mn zwangerschap heb ik dit ook gehad. En vele vrouwen met mij denk ik.

Meid, hartstikke genieten he! Het is echt een wonder.

Groetjes,
Bloemetje
30wkn en 4 dgn zwanger van eerste kindje.

Ten eerste heb ik een gruwelijke hekel aan clearblue testen omdat die krengen bij mij nooit een duidelijk resultaat gaven maar goed...

Een streepje is een streepje meid! Van harte gefeliciteerd, je bent zwanger!!

Fijne zwangerschap gewenst!
Groetjes, Esmeralda (34wk + 3 dg zwanger van de vierde)

Hoi Hoi,

Ja ik moet morgen 10 voor 10 naar de dokter, foliumzuur heb ik niet geslikt omdat ik niet verwachte dat ik gelijk zwanger zou worden achteraf wel stom  ik wou eerst me natuurlijke menstruatie afwachten en veel geklust hebben we ook niet juist weinig..Nu je zwanger bent moet je dan gewoon doorgaan met foliumzuur slikken?

Terug
Bovenaan