Zou ik zwanger zijn? Testen gedaan..

mij is op school geleerd door gaan als je er mee begonnen bent voor je zwangerschap en hier word mij het beginne er van nu ik zwanger ben aangeraden. en

baad het niet dan
schaad het niet

Ja daar heb je gelijk in! ik ga morgen gelijk een potje halen haha.
Wel raar dat clearblue zwanger aangaf en de clearblue kruis systeem een licht 2de streepje! Ik wil het maar niet bevatten dat ik zwanger ben misschien moet het echt nog tot me doordringen.. morgen na de dokter ben benieuwd wat die gaat doen ihihi

shebaa,

van harte meid...is toch duidelijk! hahaha
wat die foliumzuur betreft...mijn arts heeft gezegd dat als je het slikt voor de zwangerschap, het de kans op zwanger worden vergroot, en (vooral) de eerste 10 weken tijdens je zwangerschap een open ruggetje helpt voorkomen.....dus het is zeker een aanrader!

geniet er lekker van meid!

Liefs Sas

Hallo,

Het lichte streepje komt omdat je nog maar net zwanger bent, en dus nog niet veel van het HCG hormoon in je lichaam hebt. Daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. Ik dacht dat als de clear blue 1-2 aangaf dat je 3 tot 4 weken in verwachting bent.

Dus van harte!!!!

Groetjes Brechtje

Lieve mensen,

Hier ook (minder) goed nieuws..  Ik ben bij de dokter geweest die me gelijk doorstuurde naar de verloskundige dus kon gelijk een echo laten maken om te kijken hoe ver ik was. Helaas was er niks te zien geen vruchtzak of kindje, ik weet nu niet wat ik hiermee aan moet ik denk het ergste  de verloskundige denkt dat ik misschien 4 a net 5 weken ben.Moet over 2 weken terug komen. Kan dat normaal zijn dat je nog niks ziet?

Hallo,

Waarschijnlijk ben je nog te kort zwanger om al wat te zien, meestal doen ze een echo rond de 7/8 weken..
Als al die testen positief zijn dan moet er iets aan de hand zijn, gewoon even die twee weken afwachten...ik weet dat is erg moelijk!

Groetjes!

Yurah, laten we het hopen meid,, pff het is echt slopend om 2 weken te wachten.
Omdat ik ook een test vorige week gedaan heb en die was negatief, dus dan zit het er waarschijnlijk echt pas kort. Laat de tijd maar snel gaan want ik ben nu de wanhoop nabij erg om in onzekerheid te zitten..

Terug
Bovenaan