zou ik zwanger zijn??

Hallo allemaal,

In 2007 had ik de eer om het mei-forum te openen, maar toen kreeg ik helaas bij tien weken een miskraam. Vandaag heb ik vier dagen voor mijn NOD getest (omdat we dit weekend een feestje hebben en ik wilde weten of ik een wijntje kan drinken, hihi) en ik zie een heeeeeeeeeeeel licht streepje. Ik ben er helemaal zenuwachtig van. Een dikkere streep is nu de eerste wens, maar een kloppend hartje zal me pas helemaal geruststellen. Nu moet ik daar dus wel nog wat weekjes op wachten natuurlijk! Heel spannend.

Ik hoop dat er snel meer dames bij komen op dit november-forum..

Liefs, Kim

Hé, Quimn'tje, wat lees ik nou??? Dat zou goed nieuws zijn!!! Ik duim voor je dat over 2 dagen de streep lekker vet is en voor de zekerheid maar even niet rijden ;-)
Heel toevallig keek ik even hier, om te zien of het al zo ver is dat er November-baby's groeien in buiken...
Hou me op de hoogte, wat spannend! Ik hoop het toch zo!

Liefs, K

Haha, schrijf ik "voor de zekerheid maar even niet rijden", maar ik bedoel natuurlijk: Niet drinken en wèl rijden! Dan heb je een mooie smoes om niet aan de alcohol te mogen!

K

Hoi Quimn

Ik ben ook niet ongesteld geworden alleen zijn mijn testen (2x) negatief. Nu moet ik 10 dagen wachten en dan mag ik mijn urine in het lab. laten testen. Ik hoop dat we dan samen verder kunnen kletsen. Mijn 4e miskraam was in december 2007 dus het kan ook zijn dat mijn hormonen nog op een hobbel zijn.

Groetjes Petra

Hey meiden,

Ik had vrijdag mijn NOD en ik heb gisteren positief getest!!! Heel spannend allemaal hoor, het is nu nog zo pril.
Ik hoop dat er snel wat meiden bijkomen bij dit forum maar dat zal vast wel.

Groetjes Mickey

Hallo dames,

Ik ga  morgen nog een keertje testen, hoop dat dan de streep dikker is. Ik vind het wéér erg onwerkelijk. Ik hoop dat er veel dames zwanger zijn en dat hun droom uit komt. En geen miskramen deze keer!! Zullen we daar met z'n allen maar voor gaan duimen?

Liefs

Hallo allamaal,

Ook ik hoop een november mama te mogen worden.
Ik heb zaterdag positief getest en hoop nu maar dat alles goed gaat.
Volgens de berekeningen ben ik 2 november uitgerekend.

Heeft een van jullie ervaring met kinderen krijgen het is voor mij nl de eerste en ook eerste keer zwanger. En weet niet zo goed hoe het gaat met het  naar de huis arts gaan en naar de verloskundige. hebben jullie advies.

Groetjes missiebar

Terug
Bovenaan