zou ik zwanger zijn??

Hoi!
Gefeliciteerd, ik ben 1 nov. uitgerekend.
Je hoeft niet naar de huisarts te gaan, wel kan je na ong 2 wk de verloskundige te bellen. Via hun hoor je hoe en wat. Dan zal je waarschijnlijk rond je 8ste week langs moeten komen voor een gesprek.
Ik heb een dochter van 13 maanden dus voor mij zit het nog vers in het geheugen...

Groetjes Mickey

Nou, die dikke streep is binnen! Daar ben ik al blij mee. Nu is het wachten op de echo, die krijg ik gelukkig al bij zeven weken.

Hoe gaat het met de rest van de novembermama's?

Hé wat goed!!! Een dikke, vette streep! Dat had ik ook bij deze zwangerschap, da's een goed teken ;-)   en ik zit nu op de helft...

Wat fijn voor jullie!!! JOEPIE!

Hoe is je nieuwe baan? Nu wel heel vermoeiend, denk ik. Is het leuk, lastig, spannend, viel het mee?

Met 7 weken de eerste echo, dan moet je dus nog een week of 2 geduld hebben nu, toch? Krijg je meer echo's in verband met de miskraam?

Wat een vragen, hihi! Geniet ervan!

Liefs, Kirsten

Hallo allemaal

Quin allereerst gefeliciteerd nu is het zeker.

Ik heb even een vraagje. ik heb gisteren en vorige week een keer last gehad van wat bloed verlies maar geen pijn verder en het was ook oud bloed was nl bruin. heeft iemand hier ervaring mee ik zit nu in mijn 6de week .
hoop wel dat alles goed gaat.

greetzz tien

Hallo allemaal,

Allereerst voor iedereen: Van harte gefeliciteerd!!

Ook hier een positieve test!! Ik hoop rond 5 november mama te worden van de derde (ik heb twee zoontjes van 5 en 1). De zwangerschap was een grote verrassing: niet zo gepland, maar wel heel welkom!! 't Heeft bijna iets van een 'toegift': nog een keertje...

@missiebar: Ik heb in beide zwangerschappen last gehad van bloedverlies in de eerste weken. Beide keren bevallen van een gezonde jongen, dus het hoeft niets te betekenen. Als je je zorgen maakt (en dat kan ik me heel levendig voorstellen) kun je even bellen met de verloskundige!

Leuk dat de novembermama's binnenstromen!

Ik heb in mijn vorige zwangerschap bij negen weken ook bloedverlies gehad, maar dat ging over in helder bloed en uiteindelijk in een miskraam. Maar ik hoor ook van heel veel anderen dat het niets te betekenen hoeft te hebben. Zeker als bij jou het bloedverlies maar tijdelijk is geweest! Als je je zorgen maakt, zou ik echt de verloskundige bellen, want dan krijg je misschien een vroege echo. Je kunt bij zeven weken al een hartje horen. Dan weet je tenminste of alles ok is, voorlopig.

Ik ben zelf ook nog niet gerust, dat komt door de miskraam. Heb wat klachtjes links en rechts, maar het zou nog wat duidelijker mogen. Als een bevestiging zeg maar! Over twee weken krijg ik dus een vroege echo, dat zal heel spannend zijn!! Ik ben net aan een nieuwe baan begonnen, dus ik heb afleiding genoeg. Maar ik kijk er nu al niet naar uit om aan mijn werkgever te moeten vertellen dat ik zwanger ben. Ze zullen wel denken: we hebben haar net aangenomen en dan moet ze straks al met zwangerschapsverlof! Maar ja... Een kind is toch de grootste wens.

Ik hoop dat iedereen blij zwanger is!

Liefs, Kim

Tja, ik werk sinds 4 maanden bij mijn huidige werkgever. Begin oktober staat daar een verhuizing gepland. Drie maal raden wie er precies dan met zwangerschapsverlof gaat....  
Overigens ben ik niet bang dat ze daar een probleem van gaan maken, maar handig is natuurlijk anders...

Bedankt van iedereen voor de tips en adviezen.

Ik had het al kort even met mijn schoonzus besproken zij heeft al een dochter van 5 en een miskraam gehad.
Zij vertelde mij dat ook zij in het begin wat bruin verlies had gehad tijdens haar zwangerschap en dat het dus niet iets hoeft te zijn om me zorgen om te maken.
Dit heeft me wel wat gerustgesteld. Nu maar hopen dat het verder allemaal goed gaat zonder al te veel kwaaltjes.

groetjes tineke

Terug
Bovenaan