zou je ze niet

Hoi melanie,

bedankt voor je reactie. Ik heb er cht wat aan en ga het een en ander proberen. Het CB heeft bij ons wel een inloopspreekuur, maar dan moeten we allebei werken en het ging niet om even vrij te krijgen. In middels wel contact gehad met de ha en die gaat waarschijnlijk alles overnemen van het CB. Moet er nog een keer langs, dus dan zie we verder. Maar goed....heel erg bedankt.... en hopenlijk gaat het snel wat beter.

gr Linda
 
Hallo,

Hier ook een moeder met een zeer slachte eter (tot voor kort)
Elke keer als ik op het buro kwam kreeg ik te horen dat ze toch echt meer moest drinken, Ja hoe krijg je dat er in  . Indy is geboren op 11 maart en kreeg bv. Dat ging op zich goed maar altijd maar heel kort. Ik had altijd het gevoel dat ze niet genoeg binnen kreeg en zei dat ook op cb.  Ze moest wel altijd extra langs komen om te wegen van cb, dus daar dachten ze wel om. Tot ik een andere arts op cb. kreeg en vertelde dat ze niet genoeg dronk, en dat ik er nu echt zat van was. Ze vroeg me wat ze kreeg,
7.00 borst
9.30 fruithap(behoorlijk wat)
12.00 fles (Weigeren)
15.30 fles (weigeren)
18.00
warm eten +danoontje
23.00 fles 180
Ze zei dat de fruit hap veel minder moest en dat dat alleen een tussendoortje was. en er moest al helemaal geen liga doorheen(deed ik alleen maar omdat ze anders niets byzonders binnen kreeg).
het danoontje was veel te zoet en moest volle yoghurt zijn. Tussen de middag moest ze een bord pap eten van de lepel, terwijl ze altijd alles uitkotste om dat het te grof was.Ze kon alleen maar hele gladde emulsie op eten/drinken , nou pap is al wat stroefer, je raad het denk ik al. De hele boel er telkens onder.
Ik deed werkelijk niets goed terwijl ik ook nog twee oudere kinderen heb en echt wel weet wat een kind nodig heeft.
Ik heb toen besloten om zelf aan de gang te gaan, ik heb een grote spuit gehaald bij het groene kruiswinkel en zo de voeding naar binnen gespoten.
Ik ben gestopt met fruit en warm eten en als een kleine baby weer opnieuw begonnen.
Als het tijd was voor een voeding, kreeg ze eerst met de fles en na 80 cc was het gebeurd en ging ik verder met de spuit.
Zo zijn we twee week door gegaan en langzaam fruit en warm eten weer ingevoerd.
Het drinken uit de fles ging toen ook een stuk beter en sinds een maand( toen was ze 9 maand) drinkt ze een fles van 180 leeg!!!
Nu gaat het goed en zijn de luiers ook zwaarder.
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar zo heb ik het opgelost.
Oh ja Indy is nu net 15 pond Met 10 maand, dus het is geen zwaar gewicht te noemen.
veel succes,
Groetjes irma
 
Terug
Bovenaan