Zou ze ooit nog...

A

Anoniem

Guest
...gaan rollen?

Ze is nu 7 maanden rolt zelfstandig op haar zij (eindelijk!). Vooral als ze dingen achter zich wil zien of pakken. Ze piept dan heel gefrustreerd omdat ze er eigenlijk niet bij kan. Maar als ik haar dan een klein duwtje geef om haar te helpen draaien, rolt ze meteen beledigd naar haar rug. Ze wíl helemaal niet omdraaien! Komt dit ooit nog goed???

Ik houd me maar vast aan de gedachte dat jullie kindjes al zo vroeg draaiden dat Esther wel laat móet zijn om het gemiddelde van 6 maanden in stand te houden...hihi!

Groetjes,

Eveline

Tuurlijk komt het goed. Emma is nu 5 maanden en rolt op haar buik, voorheen vond ze er niets aan , maar sinds ze fysio krijgt heeft ze het helemaal gevonden. Nu nog leren hoe ze terug moet draaien

Groetjes Monique

Hier een mama met een 5 maanden meiske dat het allemaal wel prima vindt....
Op zij rollen? Alleen om bij een héél uitzonderlijk speeltje of de borst te komen.
Van rug naar buik rollen? Niks aan.
We stimuleren spelenderwijs, maar ze heeft het druk met andere dingen. Komt allemaal wel, denk ik dan...

Succes!
Pietje

En soms slaan ze dat gewoon over en lopen of kruipen ze eerder!

Joshua rolt nu echt goed rond, is nu 6 maanden maar aanstalte om de kruipen ho maar eerder lopen.... en zoals je zegt er moet een gemiddelde zijn?

grt suuz

Hoi,

hier nog 1 die het niet volgens het boekje doet hoor! Toen hij 4 maanden was rolde hij van buik naar rug. Zal wel iedere keer per ongeluk zijn geweest want nu doet hij dat niet meer...?
Van rug naar buik zit er nu echt aan te komen. met heel weinig hulp doet hij het, zal niet lang meer duren denk ik. Op zijn buik vindt hij ook leuk.

Los zitten kan hij inmiddels als de beste! Wel een kwartier lang! Heel leuk gezicht met die handjes in de lucht om zijn evenwicht een beetje te bewaren af en toe.

En vanavond begon hij ineens achteruit te tijgeren de halve kamer door! Zijn volgorde is een beetje vreemd dus maar ga er vanuit dat het allemaal goed komt.

Dat zitten komt trouwens wel goed uit want we gaan over een paar weken naar Kos (fietseiland) op vakantie en heel misschien dat we dan kunnen gaan fietsen met hem! Gaan we eerst even hier in nl voorzichtig  uittesten.

O ja, hij is ruim 6,5 maand.

Joh denk maar zo, die van jou besteed al haar tijd aan het uitdenken van wiskundige formules. Ik snap dat het frustrerend voor jullie allemaal is, maar het komt echt wel.

Groetjes Ilona

komt vanzelf!! alles op zijn tijd. daar moet je je echt niet druk om maken hoor!!
ze doet gewoon alles lekker op haar gemakje...
heerlijk toch?

liefs marijke

oké die van mij zijn net 5 maanden maar Jasmijn rolt ook nog niet op haar buik dacht echt ongeveer 4 weken terug dat ze dat ging doen draait Martin zich ineens op zijn buik dat was 3 augustus en Jasmijn doet het nog steeds niet terwijl Martin lijkt wel niet meer zonder kan alleen nog niet terug naar zijn buik
zo zie je maar dat dat gewoon heel verschillend is

groetjes Elena

Terug
Bovenaan