Zou ze ooit nog...

Tuurlijk komt het goed!! Jouw meisje vind het nog wel lekker op haar rug, gelijk heeft ze ergens ook wel. Ik lig ook liever op mijn rug, hoor.

Hihihi.. je hebt gewoon een eigenwijs slim kind. Het begin is gemaakt toch....
Komt goed.

Ik denk inderdaad dat wiskundig-genie hebt gekregen, ha, ha! Een denkertje, geen doenertje!
Ach, meid, ik kan me je gedachten wel voorstellen, maar je kunt toch niets anders dan geduld hebben... Dat op de zij draaien deed Christian zo'n 7-8 weken voordat hij echt ging rollen. En ze zeiden op het CB: nou, hij is er lekker op tijd bij, ze hoeven dat nog echt niet te kunnen!

Veel succes!

Groetjes, Karin

Ik heb wel gehoort dat actieve kindjes snel zijn in de grove motoriek en minder snel met de fijne motoriek en het praten. Tja, je kan ook niet alles tegelijk natuurlijk!
Dus misschien is jou kindje juist sneller met de fijne motoriek! Ach, je moet maar zo denken: als ze 18 zijn zullen ze allemaal wel kunnen lopen denk ik!! (Gaan we van uit)

Lien

Klopt hoor dat van de grove en fijne motoriek e.d

Ik heb een oppas kindje gehad dat kon moeiteloos liedjes zingen en onthouden ( ook engelstalig) maar lopen ho maar. Toen ik op haar ging passen schoof ze nog op haar billen door de kamer kort daarna is ze met 2,5 gaan lopen.
Ze riep wel de hele dag lopen, lopen op een bepaalde toon (klonk echt leuk) en dan moest je ze helpen met 2 handjes vasthouden. als je er een los liet was het gelijk dikke paniek.

Toen ze eenmaal liep is ze wel nog een paar keer lelijk gevallen mega builen op haar hoofd. Haar reflex om haar handjes naar voren te steken als ze ging vallen werkte ook niet helemaal dus viel ze altijd gelijk op haar hoofd en werd de val niet gebroken door haar handjes zeg maar. Heel zielig

Het is helemaal goed gekomen met haar hoor.
Alles op zijn tijd.

groetjes irene

Komt allemaal goed hoor! Onze oudste is ook niet zo'n hele vlugge, hij liep pas toen hij echt ruim anderhalf was. Veel mensen in onze omgeving (lees: schoonfamilie) maakten zich hier zorgen om maar hij loopt echt keurig nu hoor! En het rollen? Zou het niet meer weten maar ik weet wel dat hij daar ook niet zo snel mee was, hihi.
Zijn volgens mij ook de iets slimmere kindjes, papa en mama kunnen best tillen dan hoef ik niet te lopen .
groetjes,
Ruth

Onze oudste rolde pas met 11 maanden! Dat was wel heeeeel erg laat! We gingen met hem naar de fysio (vanwege zijn vroeggeboorte) en we kregen allerlei handige oefeningetjes om hem te stimuleren. En wat grappig is, hij doet nog steeds alles laat. Maar haalt dan in één keer in wat hij allemaal moet kunnen! Heel sprongsgewijs dus. Ieder kind is weer anders hoor!

Sabine

selina is nu 4 maanden en rolt sinds gister van rug naar zij als ze in het wipstoeltje zit tilt ze ook haar hoofd steeds op ze wil proberen te zitten is dat vroeg voor 4 maanden of normaal vraag ik me af

liefs tara mama van selina 14-04-07

Terug
Bovenaan