Zouden jullie mee willen kijken?

Zien jullie ook een lichte streep?
Dit is de ultratest van CB, vanochtend getest, zaterdag zou waarschijnlijk mijn nod zijn (onregelmatig 28/31 dagen) dus vandaag dag 29. Gisteren ook getest met een heel ander test en die gaf net zo een lichte streepje aan.
Deze foto is overigens direct gemaakt.

Oeh dat lijkt een voorzichtige positieve test! Misschien even wachten tot zondag? Dan zijn je waardes (als het goed is) wat meer gestegen en wordt de streep duidelijker. Succes met de spanning ;)

Beste Christaaa, ik zie ook echt een heeeeeeel licht streepje. Ik heb geleerd, een streep is een streep. Dus gefeliciteerd!! Wel zou ik zelf, omdat het zo'n licht streepje is, misschien morgen en dan op dag 32 nog een test doen, maar dat is puur uit mijn gevoel om een soort van meer zekerheid willen te krijgen, want je zou eventueel nog ongesteld kunnen worden aangezien je aangeeft dat je cyclus een onregelmatige cyclus is, en gemiddeld tussen de 28 en 31 dagen zit, en je getest hebt op dag 29.

Maar dat is puur persoonlijk, je kunt natuurlijk ook gewoon afwachten totdat je op dag 32 bent en dan officieel echt over tijd bent en dan gaan testen. Waar jij je prettig bij voelt. Bij zwangerschapstesten zit het namelijk zo, het gaat er niet om hoeveel dagen na de seks je een zwangerschapstest doet. De meeste testen geven pas een betrouwbare uitslag als je overtijd bent.

De streep moet over de komende dagen wel echt wat sterker worden. Als je zwanger bent, verdubbelt de hCG-aanmaak namelijk elke twee tot drie dagen. Waardoor de streep sterker zou moeten gaan worden.

We gaan natuurlijk ervanuit dat dit zo gaat zijn! Laat je het ons weten?

En wil je nog meer hierover lezen/ weten, dan heb ik dit volgende artikel voor jou, dit is medisch beoordeeld door een IVF arts:

En als je nog verdere vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Heel veel succes!!

Beste Christaaa, ik zie ook echt een heeeeeeel licht streepje. Ik heb geleerd, een streep is een streep. Dus gefeliciteerd!! Wel zou ik zelf, omdat het zo'n licht streepje is, misschien morgen en dan op dag 32 nog een test doen, maar dat is puur uit een soort gevoel van meer zekerheid willen krijgen, want je zou eventueel nog ongesteld kunnen worden aangezien je aangeeft dat je cyclus een onregelmatige cyclus is, en gemiddeld tussen de 28 en 31 dagen zit, en je getest hebt op dag 29.

Maar dat is puur persoonlijk, je kunt natuurlijk ook gewoon afwachten totdat je op dag 32 bent en dan officieel echt over tijd bent. Bij zwangerschapstesten zit het namelijk zo, het gaat er niet om hoeveel dagen na de seks je een zwangerschapstest doet. De meeste testen geven pas een betrouwbare uitslag als je overtijd bent.

De streep moet over de komende dagen wel echt wat sterker worden. Als je zwanger bent, verdubbelt de hCG-aanmaak namelijk elke twee tot drie dagen. Waardoor de streep sterker zou moeten gaan worden.

We gaan natuurlijk ervanuit dat dit zo gaat zijn! Laat je het ons weten?

En wil je nog meer hierover lezen/ weten, dan heb ik dit volgende artikel voor jou, dit is medisch beoordeeld door een IVF arts:

En als je nog verdere vragen hebt, dan hoor ik het graag!
Heel veel succes!!
ik gaat zeker nogmaals testen morgen of overmorgen of die oploopt!

Terug
Bovenaan