Helaas heb ik een miskraam gehad..Goedemorgen Christaaa, wat een fantastisch nieuws! Fijn zeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Helaas heb ik een miskraam gehad..Goedemorgen Christaaa, wat een fantastisch nieuws! Fijn zeg!
Oei dat is wat minder. Verklaart misschien wel waarom die test zo vaag was.Helaas heb ik een miskraam gehad..
Beste Christaaa, hoe gaat het nu met je?Helaas heb ik een miskraam gehad..
Gaat prima, afgelopen maandag naar het ziekenhuis geweest. Dit omdat ik een MTX zwangerschap had. MTX =methotrexaat. Dit gebruikte ik voor mijn psoriasis. Ook gelijk in overleg met dermatoloog gestopt. Mtx is namelijk een no go voor een kinderwens. Dit had de derma namelijk niet gevraagd.Beste Christaaa, hoe gaat het nu met je?
Jeetje wat heftig! En wat slecht eigenlijk dat de arts er niet naar gevraagd heeft…Gaat prima, afgelopen maandag naar het ziekenhuis geweest. Dit omdat ik een MTX zwangerschap had. MTX =methotrexaat. Dit gebruikte ik voor mijn psoriasis. Ook gelijk in overleg met dermatoloog gestopt. Mtx is namelijk een no go voor een kinderwens. Dit had de derma namelijk niet gevraagd.
We zullen het nooit weten of het werkelijk door de MTX komt, maar de arts zei dat ik "blij" mag zijn omdat mtx heel heftig is voor de foetus/baby.
Maar goed balen, na een jaar proberen eindelijk zwanger, krijg ik een miskraam.. dus we gaan het maar nog een keer proberen.. weekend begint mijn mooie week alleen mijn eisprong is pas ergens volgend week
Nee meeste medicatie zijn niet geschikt voor het zwangerschaps proces.. ik heb alleen nog een dovobetgel wat ik maar 3x max mag gebruiken. Maar dat is prima zo ik ga het ook niet riskeren om andere overige medicatie wel te proberen want daar moet ik dan ook gelijk mee stoppen als ik toch zwanger raakZeker balen. Heb je nu iets anders tegen de psoriasis?