zouden ze een controle vergeten zijn

Zat me ineens af te vragen, ik heb de 25ste september controle gehad bij de verloskundige,...de 22 oktober de 20 weken echo gehad, maar niet bij mijn verloskundige en moet nu pas weer 21 november voor controle., dus eigenlijk 2 maanden mijn verloskundige niet gesproken.was het ff aan het na kijken, vond het zolang duren.
 
Bij ons is het zo, in het begin ga je iedere 4 weken op controle en vanaf de 26e of 27e week om de drie weken en ik zit nu op om de 2 weken.
Dus al s ik het zo zie zijn ze er inderdaad 1 vergeten. Je zou dan rond de 20 weken echo ook controle gehad moeten hebben.
Morgen maar even bellen dan.

Liefs, Peet (dec.mama)
 
Volgens mij is de 20 weken echo een controle, de informatie wordt doorgestuurd naar je vk dus die is op de hoogte. Als alles goed was hoef je niet extra te komen. Je kunt even bellen, maar volgens mij is het prima zo.
 
Bij ons zien ze de 20 weken echo niet als controle.
Onze vk doen namelijk geen echo's. Ik ben bij 21 weken op controel geweest en toen hebben we de uitslag van de 20 weken nog een keer doorgenomen plus de gebruikelijke controles. Iedere praktijk werkt weer anders zo te lezen.
 
Bij ons wordt niet de informatie naar verloskunde gestuurd. Ze krijgen alle informatie via mij. Dus na de 20 weken echo had ik ook een Afspraak bij de verloskundige.
 
ik heb ook externe 20 weken echo gehad hoor nancy en daarna gewoon naar vk geweest voor 20wkn controle
dus denk idd dat ze het vergeten zijn

veel liefs
 
Ook ik had na de 20 WK echo gewoon weer controle bij de Vk. Paar dagen later al. Je kunt altijd even bellen hoe het zit

X
 
Terug
Bovenaan