zoveel al aangekomen :(

Hi meiden

een vraagje ik ben vandaag precies 8w en ben wel al denk ik zo'n 3 kilo aangekomen! :( als het met zo'n tempo gaat belooft het niet veel goeds.
Ik was rond de 50/51 kilo en vanochtend gaf de weegschaal 54.3 aan!!!

Gaat het bij jullie ook zo snel?

x

Ik begin nu sinds een week weer wat terug te krijgen, door de misselijkheid was ik afgevallen (van 55 naar 52). heb nu een beetje door wat en wanneer ik het best kan eten en dat doe ik dan zo goed mogelijk...
dus beter eraan dan eraf nu met ons gewicht :)

vanaf wanneer is het "normaal" om dikker te worden dan?
(ik heb hier dus geen ervaring mee)

gr marij

Heey,

Ik was in week 6 ook al 1,5 kilo aangekomen! Nu weet ik het niet, ben vandaag 7 weken.....zal me morgenvroeg wegen en het laten weten!
Ik weet in elk geval wel dat ik aan het einde van de dag een buik heb alsof ik al 6 maand zwanger ben en dat lang al mijn kleren al niet meer lekker zitten!

Liefsss

hallo

ook ik ben niks aangekomen eerder 2 kilo afgevallen door al het overgeven kreeg ik haast niks binnen maar nu gaat het wel
heb savonds ook 1 giga buik maar overdag ook niet meer

ben vandaag ook precies 8 weken

Ik ben nog niet aangekomen. Een dikke buik kan nog niet veroorzaakt worden door de groei van je baarmoeder. Die komt pas boven je schaambeen uit na 12 weken. Opgezette darmen zijn de boosdoener. Ik denk dat je hierdoor ook wel een kilootje of zo kan aankomen. Misschien ben je toch anders gaan eten? Slanker zullen we de worden we de komende maanden toch niet worden..;-)

x Taraneh

Ik was door al die hormonen die ik moest spuiten voor de IVF maar liefst 15 KILO aangekomen :(

Ik probeer nu echt heel goed te letten op wat ik in mijn mond prop.
Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik in 6 maanden tijd maar 1,5 kilo aangekomen. Dit hoop ik nu weer te hebben zodat ik na de bevalling lichter weeg dan nu...
Achja, tis voor een goed doel zullen we maar zeggen!

Liefs Nicole 9w1d

Ik was tijdens de zwangerschap van yordi in totaal 16 kilo aangekomen.
Daarvan heb ik nu nog 6 kilo zitten, toen ze me bij de vk gingen wegen. Dus ik weet niet of ik al weer ben aangekomen.
Hopelijk gaat het deze zwangerschap niet zo hard met de kilo's.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan