zoveel al aangekomen :(

Ik ben nu 9,5 week en ben tot nu toe nog niks aangekomen, wel begin je het al een beetje te zien, stond net even voor de spiegel en ik begon gewoon al een kleine ronding te zien, echt leuk dat het al vorm gaat krijgen, hoef ik mijn buik niet meer zo in te houden ;)

Bij mij vlogen de kilo's eraan toen ik stopte met de pil. Maar liefst 4 in 5 maanden! Nu 1 kilootje erbij. Ben nu 8 +2. Ach we zien wel. We werken het er wel weer af!

Vandaag voor het eerst naar de verloskundige!! Ik had gehoopt dat ze dan ook naar het hartje zou gaan luisteren, maar ik begreep uit andere berichtjes dat dat nog niet kan met 8 weken.

ik was het afgelopen jaar al flink aangekomen,en nu ik zwanger ben helemaal,ik ben nu bijna 11 weken zwanger,(woensdag)en al 5 kilo aangekomen,maar ik heb dat bij m,n eerste ook gehad toen kwam ik 32 kilo aan!!!haha het is er toen wel afgegaan,maar of dat deze keer lukt?maar ja ik ga nu gewoon genieten van m,n zwangerschap en dat lijnen komt volgend jaar wel weer!
veel sucses allemaal!!!

32 kilo?? Jeeeeeetje! Knap dat je dat er weer af gekregen hebt!!

Ik begin trouwens ondanks dat ik maar 1 kilootje erbij heb, wel al een bolle buik te krijgen. Opgezette darmen zeggen ze. Nou zou best kunnen want die zijn behoorlijk in de war die darmen...

Hoi Dames,
De eerste weken was ik wat aangekomen maar het is er nu allemaal weer af.
ben in totaal nu 3 kilo afgevallen.
Gelukkig nog niet zo erg als bij mijn dochter toen ben ik 10 kilo afgevallen na de bevalling was ik ruim 8 kilo slanker dan anders.
groetjes jet

Hoi,

Ik ben sowieso een beetje wisselvallig qua gewicht, en dus probeer ik me daar niet teveel mee bezig te houden, ik heb zelf wel het idee dat ik iets ronder ben op mijn buik, en die borsten zullen ook wel wat wegen, toch!

Ik ben er wel wat bang voor dat ik nu heel veel ga aankomen, ik ben echt niet goed in dieten dus dat wordt helemaal niets na de zwangerschap. Ik heb echt aanleg om dik te worden. Ben nooit de slankste geweest, maar echt dik worden, lijkt me heel vervelend.

Ik ben trouwens 10 weken zwanger nu.

bedankt voor jullie berichten. Het is heel wisselend dus.
die opgezette buik is herkenbaar!
als het maar allemaal ' normaal' is vindt ik het goed. Tja de eerste he....alles is nieuw!

ik ben nu 10 wk en al 2 kilo aangekomen.. ik ben de vorige keer 20 kilo aangekomen, dus ga er maar vanuit dat het nu weer zo is :( daarna zien we wel weer verder. ben al niet slank van mezelf dus de weegschaal schiet dan wel schikbarend om hoog, das niet altijd fijn!
Moet wel zeggen dat de verloskunidige 20 kili niet extreem erf vond, dus dat was fijn hihi

x

Terug
Bovenaan