zoveel vaginale afscheiding????????????? wie herkent dit?

hoi meiden,

hebben jullie ook zoveel last van vaginale afscheiding?
toen ik vanmorgen uit bed kwam toen lekte het me langs de benen.
sorry voor deze uitspraak.
ik voel me de hele dagen zo vies.
ik spoel het regelmatig daar zo maar ook dat helpt niet.
weten jullie raad?
of hoe je dit misschien een beetje onder bedwang kunt houden?

ik weet wel dat het erbij hoort, maar ook zo veel?
ik heb het ook al aan de verloskundige gevraagd en die zei dat wanneer de kleine steeds groter en groter gaat worden dat het kindje meer druk gaat uitoefenen.
dat je dus steeds meer last kunt krijgen.

ik heb haar ook al een inlegkruisje laten zien, maar zei zei dat het normaal was.
help ik voel me zo vies.

kus taz bijna 26 weken zwanger

hoi taz

ik ben 25 weken zwanger en heb dit ook al weken en ja het is erg vervelend en heb ook wat last van incontinent bahh maar inderdaad is er niet tegen tedoen   ik heb nu ook erg veel witte afscheiding   .ik heb dit bij mijn eerdere zwangerschappen ook gehad   en je moet er gewoon mee doorlopen er is zover ik weet niets tegen tedoen en ik draag inderdaad vaak inleg kruisjes vooral als we weggaan

veel succes ermee meis en   houd   moed

liefs petra

Hai Taz,

Jeetje meid, wat vervelend voor je! Nee, ik ken dat helemaal niet!
Ik heb wel last van afscheiding, maar zoals jij het beschrijft heb ik het niet.
Ik dacht dat ik al last had van veel afscheiding.
Nouja, zolang de vk of de dokter er maar van afweet!
Suc6 er mee!
Groetjes AW

Ik had het ook verschrikkelijk toen ik zwanger was!
Maar: PAS OP MET INLEGKRUISJES!
Gebruik deze heel erg sporadisch, want anders gaat het irriteren en krijg je nog meer afscheiding. Dit heb ik zelf ervaren, van mijn verloskundige moest ik 's avonds geen slip aan, maar een handdoek om me heen wikkelen. Het moest 'luchten'....  ha ha.
Ik mocht van haar dus ook geen inlegkruisjes dragen, gewoon een paar keer per dag een schone (katoenen) slip aantrekken.

Hoi,

Ja heel herkenbaar! Ik heb dat dus ook.
Niet alle dagen is het zo erg, maar soms heb ik het ook
zo erg dat m'n hele onderbroek nat is en het lijkt of ik in
m'n broek geplast heb.
Inlegkruisjes gebruik ik heel af en toe, want het is niet
goed om die elke dag te gebruiken. Die dingen luchten
niet goed, ook al heb je het duurste merk, en vaak wordt
het dan alleen maar erger. Ook is de kans op een infectie
dan groter.
Ik trek nu sowieso 2 x per dag een schone onderbroek aan
anders voel ik me ook zo vies.... nee prettig is anders.
Maar niks aan te doen volgens mij, tis wel normaal hoor.

xx Syrah

Hallo allemaal,

Gelukkig ben ik niet de enige   en ik maar zoeken op deze site.
Ik dacht eerst dat er iets was met mijn baarmoeder.
Zo bleef ik maar kijken of mijn buik niet kleiner werd.
Maar het is normaal ... Gelukkig

Ik heb de laatste tij dat ik iets meer dan een koffielepel vocht verlies, gewoon als ik loop
in 1 keer guts het eruit. Vooral 's morgens als ik net naar de wc ben geweest, dan
heb ik het zo'n 10 minuten later

ik ben 22 weken zwanger en ik voel mijn kindje gewoon bewegen en schoppen, dus daar is niks mis mee.
Mijn buik voelt zacht als ik erop druk niet hard, beetje waterig.
Maar ik voel me niet echt prettig als ik naar buiten ga?

Veel succes meiden
Groetjes Sandra

Hoi hoi,

Ik had dat ook zo erg. Zelfs zo dat je het door mn broek heen kon zien, een hele natte plek. Inderdaad inlegkruisje die hebben het alleen maar erger gemaakt en daar kreeg ik uitslag van. (dat kon ik er ook nog wel bij hebben )
Ik werd er heel onzeker van, ik was een keer aan het winkelen met mn vriend en toen voelde ik het er weer uitlopen,en weer een natte plek te zien, toen wilde ik ook metteen naar huis.
Vanaf toen deed ik een stukje wc papier dubbelvouwen en in mn onderbroek als ik de deur uit ging en zodra ik toen weer thuis kwam deed ik die er weer uit. Dan had ik tenminste geen natte plek meer.

Groetjes, Ris

Hoi Hoi

Ik heb net op het mei forum zo'n zelfde vraag gesteld... ik heb er ook ineens heel erg last van.. maar is het bij jullie gewoon een normale kleur of heeft het ook een andere kleur?

Bij mij namelijk wel, (andere kleur)   sorry voor het duidelijke? het is een beetje gelig groenig, en slijmerig dik! ieehh bah krijg er al de kriebels van als ik er over praat, laat staan hoe vies ik me altijd voel... het enige is alleen.. het stinkt absoluut niet.. juist een beetje zoetig ofzo... sorry weer!  

Ben benieuwd of iemand dit ook zo heeft en of ze weten dat het zo hoort.. ohja heb ook geen jeuk of zo of andere dingen!

Alvast bedankt!

grtjs Chantal 30 week en 4 dagen zwanger!

Terug
Bovenaan