zoveel vaginale afscheiding????????????? wie herkent dit?

De kleur kan afwijken, ik had precies hetzelfde als jij omschrijft.  wat is het toch een vies praatje he. Maar ja, je zit er toch maar mooi mee...\
Als je echt last krijgt van jeuk en irritatie, gewoon na laten kijken.

Hoi allemaal,

Wat een opluchting, ik denk steeds dat ik vruchtwater verlies, maar bij jullie is het dus  ook zo erg, als je al inlegkruisjes wil dragen gebruik ze dan van de DA drogist hun eigen merk, zit in een doosje met oranje/rode opdruk, daar zit namelijk geen plastic in en  ademt gewoon goed door.
En zeker niet vaginaal blijven schoonspoelen want dan spoel  je namelijkook de bacterien weg die je daar nodig hebt om je te beschermen tegen infecties.
Ook niet wassen met zeep enzo, en verder kunnen we dit leed alleen maar dragen zoals echte vrouwen dat doen, niet zeuren (dat doen we op het forum!! hahaha)  en lekker kletsen  hier.

Groetjes, Angel    

Hele eenvoudige oplossing die ik nog niet tegen gekomen ben........Ga naar de HEMA en koop van die speciale zwangerschapsonderbroeken!!!!!!!!!!!!

Fantastisch gewoon....zitten super en er zit een super groot zacht badstof kruis in die alles opzuigt...zeg maar....ik heb ze in mijn vorige zwangerschap gedragen en nu maar weer gekocht....want inlegkruisjes maken alles alleen maar erger hoor.

En als je afscheiding verkleurt of als het jeukt....dan even langs de huisarts en je krijgt zeer waarschijnlijk een paar vaginale tabletten om je probleem op te lossen.

Succes meiden.

Gea

Hoi Gea,

Ik heb die Hema broeken (al van de eerste) ook, maar die helpen bij mij niet hoor, bij mij helpen dus wel de inlegkruisjes maar dan van de DA drogist.

Zo zie je maar weer , iedere vrouw zit weer anders in elkaar.....

Groetjes, Angel

Terug
Bovenaan