Zovvel vragen en een beetje bang

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal!

Afgelopen zaterdag, 2 weken geleden, moest ik ongesteld worden.ik ben sinds december vorig jaar gestopt met de pil, dus de kans is aanwezig dat ik zwanger ben.. maar... toen ik 4 dagen overtijd was (ben altijd ongesteld geweest!, ben al 2 keer eerder gestopt met de pil en nooit overtijd geweest) heb ik een zwangerschapstest gedaan en die gaf dus maar 1 streepje aan, nu ben ik dus bijna 2 weken verder en nog steeds niet ongesteld! Waarom (ga van de week nog maar een test halen), staat er dat een zwangerschapstest betrouwbaar is, zelfs als je 1 dag overtijd bent. Omdat de test aanwees dat ik niet zwanger was, heb ik dus vrolijk de kattenbakken nog 2 keer verschoont,,gerookt (oke, ik rook nog steeds, de stress, of je wel of niet zwanger bent, maakt mij helemaal gek! Ik ben wel een heel stuk gemindert, ik weet dt het echt slecht is hoor !) (Sport overigens wel, elke dag 1 uur fietsen en als het mooi weer is, in het weekend meestal zon 60 km) en misschien is het heel dom, maar ik heb ook geen foliumuur geslikt! (Zijn er meer mensen die geen foliumzuur hebben geslikt en toch een gezonde baby hebben gekregen?)   Door alle stress weet ik ook dat de ongesteldheid kan uitblijven maar zo lang?   En nog een vraag, wat doe je als je absoluut geen boord kan verdragen? Ik ben een slechte eter als het om brood gaat, ik doe minstens 3 kwartier over 1 broodje en de laatste happen moet ik kokhalsend naar binnenwerken. Crackers, die krijg ik wel met gemak naar binnen.. is dit ook een oplossing? Avondeten gaat gelukkig wel goed.
Groetjes Sandra

he meis ik begrijp uit jou verhaal dat je 2 weken overtijd bent, en je hebt een test gedaan en die was negatief, ik zal als ik jou was even w8 want het kan zijn dat je net iets te vroeg test dat je teweinig hormoon hebt, ik zit zelf op dag 52 van me cyclus, heb bijna een maand overgeslagen en ik heb nog geen rd, heb 3 tetsten er door heen ge jaagt hahah en alledrie negatief, ik weet hoe je je voelt ik zal als ik jouw as toch ff af w8 en dan over 2 weken als je dan nog geen rd hebt even weer testen en als dan nega is ff de dokter bellen, ik w8 zelf nog een week , dus over het eten, je moet goed eten, brood maakt niet uit als je dat niet lust, er zijn veel dingen die brood vervangers zijn, probeer wel minder te roken( ik weet wat het is ik rook ook zelf) en wel zuivel producten eten of drinken voor de kalk,

veel sterkte en s6 verders suzette

Hoi hoi

Probeer je niet al te druk te maken joh...er zijn zoveel mensen die het niet weten als ze net zwanger zijn en die ook nog van alles doen wat eigenlijk niet zo goed is. Je baby zal (als alles goed is...kan ik ook niet beloven) geen last hebben van dat jij geen foliumzuur hebt geslikt en de kans dat je iets oploopt van de kattenbak is heel klein. (beter van niet, maar de kans is miniem). Als het nu 2 weken geleden is sinds je laatste test, zou ik er vandaag of morgen zeker nog eentje doen... Dan weet je het maar...toch?

Maarre...maak je niet te druk, het is vroeg genoeg om al die dingen te gaan doen als je eenmaal weet of je zwanger bent.

Liefs en succes!
Annet

quote: wondernetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2007 16:38:'));

Hoi hoi

Probeer je niet al te druk te maken joh...er zijn zoveel mensen die het niet weten als ze net zwanger zijn en die ook nog van alles doen wat eigenlijk niet zo goed is. Je baby zal (als alles goed is...kan ik ook niet beloven) geen last hebben van dat jij geen foliumzuur hebt geslikt en de kans dat je iets oploopt van de kattenbak is heel klein. (beter van niet, maar de kans is miniem). Als het nu 2 weken geleden is sinds je laatste test, zou ik er vandaag of morgen zeker nog eentje doen... Dan weet je het maar...toch?

Maarre...maak je niet te druk, het is vroeg genoeg om al die dingen te gaan doen als je eenmaal weet of je zwanger bent.
 Hoi hoi!
Dank je wel voor je steun, heb vanmiddag weer een test geda\n en hoera! ik ben zwanger!   Heb besloten om te stoppen met roken, hoe moeilijk het ook is!   Morgen maar afsrkraak maken met huisarts, ik houd je op de hoofte, als je het leuk vind/ Zelf al kinderen of ook zwanger?
Groetjes Sandra
Liefs en succes!
Annet

quote: mrs4hughz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-04-2007 15:15:59'));

he meis ik begrijp uit jou verhaal dat je 2 weken overtijd bent, en je hebt een test gedaan en die was negatief, ik zal als ik jou was even w8 want het kan zijn dat je net iets te vroeg test dat je teweinig hormoon hebt, ik zit zelf op dag 52 van me cyclus, heb bijna een maand overgeslagen en ik heb nog geen rd, heb 3 tetsten er door heen ge jaagt hahah en alledrie negatief, ik weet hoe je je voelt ik zal als ik jouw as toch ff af w8 en dan over 2 weken als je dan nog geen rd hebt even weer testen en als dan nega is ff de dokter bellen, ik w8 zelf nog een week , dus over het eten, je moet goed eten, brood maakt niet uit als je dat niet lust, er zijn veel dingen die brood vervangers zijn, probeer wel minder te roken( ik weet wat het is ik rook ook zelf) en wel zuivel producten eten of drinken voor de kalk,

veel sterkte en s6 verders suzette

Ik heb vandaag dus weer een test gedaan, enne, ja hoor, het was te vroeg, ben nu wel zwanger!   Balen zeg, 3 testen en en alledrie negatief!Ik hoop vooir jou dat de volgende test wel positief is! Ik zal voor je duimen! Ik weet dat ik goed moet eten, ik denk dat ik maar heel veel fruit eet, want daar ben ik wel gek op en crackers. En dan s aovnds het avondmaal gewoon. Heb besloten om te stoppen met roken, vind het erg moeilijk maar ik probeer het wel vol te houden.   Lijkt mij leuk om elkaar een beetje (als je dat wilt) op de hoogte te houden, kan wel wat steun gebruiken, hahaha! Meis, ik wens je heel veel sterkte! Ik
Groetjes Sandra

he meis GEFELICITEERD , nou zie je nou wel dat er niks aan de hand is, hahah, nou ik weet het zo net niet hoor, voel me best klote er onder ze zeggen wel doe maar nog een test dan, ben je in iedre geval gerust gesteld, nou dat ben ik dus niet, dus ja, ik hou je op de hoogte meis, geniet er samen lekker van xxxxxxx

suzette

In iedergeval Gefeliciteerd, geniet ervan...

toch nog even dit.... GA HEEL SNEL FOLIUMZUUR SLIKKEN want dat is echt wel heel erg belangrijk!!!!!
Het sluit niks uit maar vermindert de kans op een open ruggetje bij je kindje aanzienlijk.

ik zag dat je een reactie had en dat daar in stond dat het niet zoveel uitmaakte.

Neem van mij aan dat dat het wel doet, ik wil je niet bang maken maar ik kan echt gek worden als ik lees dat mensen het niet slikken!!!!!

Ik ben zelf in november mijn dochtertje verloren aan de gevolgen van een open ruggetje.

Liefs Randy

daar ben ik he helemaal mee eens, ik slikte ook folium zuur, ga er weer aan beginnen , ik was er niet mee gestopt om maar zo te zeggen, maar ik vergeet hem telekens, dus ja,

Terug
Bovenaan