Zovvel vragen en een beetje bang

Hoi Sandra,

Ten eerste van harte gefeliciteerd, geniet er van. Ik heb bij mijn zoontje geen foliumzuur geslikt (had er niet veel overgehoord waar voor het was)hij is gelukkig gezond en is nu bijna 2. Nu willen we graag een broertje of zusje voor hem en nu slik ik wel elke dag foliumzuur, toch om de kans te verkleinen op een open ruggetje.
Ik hoop dat ik ook een positieve test in mijn handen heb binnenkort ik voel me nl. niet echt lekker op dit moment het rommeld al een week daar binnen, steken en een opgeblazen gevoel ook verlies ik af en toe slijm mijn nod is rond de 4 mei dus afw8ten dus maar.Het zou best eens kunnen deze keer.

groetjes sandra mama van niels

Gefeliciteerd zeg....
ben blij voor je...
Wil alleen wel zeggen, zoals eerder al gemeld dat er zoveel mensen idd niet weten dat ze zwanger zijn dat alle dignen die je zegt niet zoveel kwaad kunnen. Ik zou alleen wel proberen te stoppen met roken... en vanaf nu gezond proberen te leven...

Geniet van je zwangerschap en straks van de kleine.. ik hoop je misschien straks nog wel tegen te komen op een ander stuk forum....

groetjes,   Do

Hee meid!
GEFELICITEERD!!!
Lekker gevoel he?
Ik heb zelf al een zoontje, dus ik weet nog wel hoe het voelde om die positieve test in handen te hebben.....hoop wel het nog een keer mee te mogen maken.... Hee, geniet lekker en doe het kalm aan!

Liefs Annet
P.s.
Hee meiden

Ik heb wel gezegd dat foliumzuur ook weer niet zo belangrijk is dat ze evt, (omdat ze het tot nu toe niet heeft geslikt) een ongezonde baby (nu al dus..) zou dragen. Ik heb niet gezegd dat het verder niet belangrijk is... IK heb het zelf ook steeds netjes geslikt....maanden en maanden en toen nog 9 hihihi.

o oke meis, sorry dat ik zo reageerde ik las het zo raar, het kwam echt zo over, nou doei doei

hoihoi
sja, ik zie net dat het er ook wel een beetje onduidelijk staat ja...
nou ja, ik bedoelde het dus anders..haha

Liefs Annet
p.s. Sorry was niet nodig hoor.....voelde me niet aangevallen ofzo...hihi Wilde me alleen ngog even verklaren..

Terug
Bovenaan