zucht...baal van mezelf

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik had me het zo voorgenomen .....`gewoon`een jaartje af   wachten...niets aan de hand...relaxed mee om gaan...komt vanzelf...zo niet: ook geen probleem....we zijn  immers net zo happy met z ´n tweetjes....als je er te geforceerd mee omgaat lukt het  toch niet...bla bla bla

Maar zie me nu...  na het slechts een paar maanden te hebben geprobeert ben ik precies geworden wat ik niet wilde zijn: hartstikke verslaafd aan dit forum, constant twijfelend, pijntjes voelende terwijl er niets aan de hand is etc.
Nu manlief ook in een dipje schiet als ik weer  ongesteld wordt is het helemaal tralala hier.
Ongelooflijk... na altijd te hebben gezegd dat ik niet eens kinderen wil is het helemaal omgeturnd van binnen.  Zie ineens overal  mama ´s lopen etc. Je kunt alle cliches op me los laten.

Sorry voor mijn gezeur meiden maar voel me gewoon even heel zielig.
Heb vandaag zelfs ovulatietesten gekocht terwijl ik dat eigenlijk pas na een jaar wilde gaan doen... zucht.. baal van mezelf

groetjes lieke

Haay Lieke,

Je bent echt niet de enige, toen wij hadden besloten om met de pil te stoppen, dacht ik ook: Ach we zien wel hoe t komt, zou super zijn! Maar zoniet, volgende maand weer beter toch?
Betrap mezelf erop dat ik constant op dit forum zit en zelfs al in de stad babykleertjes ga kijken.
Maar ach wat kan t schelen? hindert toch niks?
Een beetje inlezen en informatie opdoen is niks mis mee!
Gewoon doen wat je hart je ingeeft!

Groetjes!

hey mied ik weet wat je ebdoelt,

her er op dit moment ook heel erg veel last van..

wij zijn bijna een jaar bezig en zonder resultaat.. om depri van te worden..

elke keer als ik ongi word, zakt me de hoop in de schoenen en vraag ik me af of wij wel een kindje zullen krijgen..

heel dramatisch mischien allemaal.. maar zo voelt eht wel..

Liefs Iris

hee meid, logisch toch? als je eenmaal voor een kindje gaat dan draait alles hierom en wil je dat het zo snel mogelijk raak is! denk dat dat voor iedereen hier geldt hoor! op een dag word je droom werkelijkheid!

sterkte!

imme xx

Hoi,

Ook ik had me voorgenomen niet zo te worden maar dat gaat vanzelf, je bent er toch mee bezig en inderdaad dan zie je alleen maar zwangere vrouwen! Maar ook die zijn zo geweest en wij worden ook zo!!!!
Kop op meid het gaat ons lukken!

nou geloof dat iedreen zo d8 in het begin zelfs ik en me vriend, nou nu ben ik niet zwanger( zie topic juich niet te hard denk dat ik zwanger ben) en ik vertelde dat aan me vriend gaat hij een beetj ehuilen terwijl we gewoon gezegt hadden tegen elkaar komt het dan komt het we zien wel, gewoon lekker klussen, nou nee dus hhahah klussen wel maar zo over denken nee, nou meid alles kan je hier zeggen en schrijven, ook al wil je alleen je hartd luchten

greetz suzette

Hoi

Ik ben moeder van twee prachtige kinderen. Ik heb eigenlijk niks meer te wensen. Ja natuurlijk wel een wens en dat is een derde. Mijn man en ik hebben altijd gezegd we zien wel wannneer het ons gegund is. Daar sta ik in princiepe helemaal achter. Nu had ik van de week echt het idee (mijn gevoel) ik ben zwanger. Niet dus werd vandaag ongi tuurlijk was ik een beetje teleurgesteld, maar aan de andere kant moet je daarmee rekening houden. Oke volgende ronde maar weer in. Moest ik met de jongste vandaag naar het bureau zag ik een baby het begon bij mij goed te kriebelen. Iedereen heeft dat en iedereen is weer teleurgesteld als ze ongi worden. Dat mag en je mag klagen als de beste daar heb je dit forum voor toch?

Groet Sharine

dank je wel!
jullie zijn schatten! Voel me vandaag al veel beter. heb me gisteren voorgenomen om toch maar aan de ovulatie testen te gaan beginnen. Al is het alleen maar om een zeker gevoel te krijgen dat we echt vrijen op de cruciale dagen. Tot nu toe was dat voor mij nog heel onzeker omdat ik mijn ei niet voel.
Vandaag lekker met een paar vriendinnen de stad in, terrasje pakken, beetje shoppen   en ´s avonds lekker iets eten... Mmm.. heb er zin in.
Nogmaals dank je wel voor het oppeppertje.. altijd fijn om te horen dat je er niet alleen in staat.
liefs, Lieke

Terug
Bovenaan