zucht...baal van mezelf

Hoi Lieke!
Ik was hetzelfde als jij... vanaf maand een was ik er continue mee bezig zat al op internet te surfen naar wat mooie kinderwagens waren enz.
Ik zei altijd heel stoer... we zien wel...maar ondertussen...
ik heb toen in de derde 'probeer maand' een ovulatietest gehaald... ik had zoiets van baat het   niet dan schaadt het niet...
en toen was het ook meteen raak!! ik ben inmiddels 16 weken zwanger van onze eerste twee  kindjes.
dus even een succes verhaal over een ovulatie test om je een hart onder de riem te steken!!!
Groetjes Ciske

Hoi Meid,

Ik had het zelf ook ging er met volle moed tegen aan en had in het begin zoiets van nou het komt wanneer het komt. Maar elke keer dat ik weer ongi werd had ik een dip las hier ook veel mee en haalde veel van het internet af. Onder tussen werd het een verslaving was er ook veel te veel mee bezig terwijl mijn vriend daar heel erg nuchter onder bleef en zei van het komt vanzelf wel. Ook had ik het inmiddels tegen mijn ouders en zus en vriendin gezegd dat we bezig waren om kinderen te krijgen en daar werd ik ook elke keer mee geconfronteerd van is het al zover. Na veel praten besloten we tegen iedereen die dat wist te zeggen dat we weer begonnen waren met de pil alleen omdat ik dan wat afstand kon nemen en dat het dan iets makkelijker was.

Nou ik weet het nog goed zondags smste ik iedereen dat we weer waren begonnen met de pil en die vrijdag testte ik positief en ben nu inmiddels bijna 24 weken zwanger van ons 1ste kindje.

Tis moeilijk om er niet teveel mee bezig te zijn maar het ga je lukken net als iedereen die zwanger probeert te worden. Wens jullie veel succes.

Gr Fruit Girl

hey joh!

het is ook niet niks waaraan je samen begint.maar zou wel proberen om minder frustie te worden want dat kan ten koste gaan van jullie zelf.
ga leuke dingen doen en ontspan dan zul je zien dat het onverwachts om het hoekje komt kijken.

xxx

Hoi Lieke

Je bent niet de enige!

Ik ben na 2 lange rondes nu in ronde 3 aan het tempen geslagen en heb alvast een pak cb ovutesten van 33 euro (!!!) in huis gehaald.

Kan nie wachten op: misselijkheid, zere tepels, slechte stoelgang, dikke buik: kom maar op!

En ik wou ook zo lekker noncha hieraan beginnen, geen haast bla bla hahaha maar nu kan ik niet wachten.... Komt ook denk ik omdat ik er al jaren over fantaseer en nu zijn onze omstandigheden eindelijk zo goed dat mijn mannetje ook om is. En dan wil je het inderdaad gewoon niet morgen maar vandaag!!!

En als toppunt...schaam me wel een beetje... ik heb al een superlieve babyquilt gekocht via internet voor in t bedje van onze aanstaande spruit!

Niks menselijks is mij dus nog vreemd hihi

Hoop dat het voor ons allemaal snel raak mag zijn

Liefs Muizeke

Terug
Bovenaan