zucht......een matige zaadkwaliteit. Gynaecoloog here we come!

Ooowww Annet... ik gun het je zo dat jullie zonder al die poespas zwanger raken. *zucht*. Waarom is het toch zo oneerlijk verdeeld allemaal he?!

Fijn dat je mannie zo nuchter eronder is. Sommig mannen voelen zich gelijk in hun mannelijkheid aangetast en willen niet meer. Stouw 'm maar lekker vol met zink. Wie weet vliegen ze dan wel bij je naar binnen, haha.

Sjips... weet niet meer hoe je heet jij-die-hiervoor-gereageerd-heeft, maar ik heb van m'n lieve vriendinnetje Toulouse gehoord dat die ovulatietesten nogal nauw kijken. Als je niet op je piek test is ie ook niet positief en het hormoon wordt al heel snel minder. Ook ik had op de juiste dag een dikkere streep maar niet zo dik als de controle streep. De dag erna was ie weer veel minder. Dus mag je er toch vanuit gaan dat je eisprong geweest is. Hoop dat jullie goed je best gedaan hebben.

Lieve Toulouse , ik hoop ook echt dat het heel snel raak is voor jou. Je hebt het wel verdient na al die narigheid.

Liefs,

TeHa

Hoi meiden

Bedankt voor jullie lieve reacties.
Goh zeg, ik heb wel vaker een dipje gehad, maar deze is toch verreweg
de ergste hoor. Ik begin me nu ook wel te realiseren dat het heus misschien
ook nog wel via de natuurlijke weg kan, maar het blijft moeilijk te accepteren
dat het voor ons niet zo gewoon zal zijn allemaal. En langzamerhand begin
ik ook het besef te krijgen dat het voor een tweede ook weer zo moeilijk zal
gaan worden. Tegen die tijd moeten we eerst maar eens drie keer nadenken
denk ik.

Het valt me echt een beetje zwaar eigenlijk. Ik heb ook echt over de dag
verspreid momenten dat ik zo graag even lekker zou willen huilen. Bijvoorbeeld
bij ongeveer iedere kinderwagen die ik voorbij zie komen.....zucht....

Maar goed, ze kunnen zoveel tegenwoordig.......ook voor ons zal het vast allemaal goed komen. Tenslotte is het bij ons alleen nog maar "matig" en niet slecht.....

Nou goed meiden, bedankt dus!!
En tot gauw
Kus en knuffels Annet

Hoi Annet

Balen dat ze niet willen zwemmen, zink schijnt inderdaad goed te helpen, ik ken wel verhalen waarmee later niets afwijkends meer te  zien was aan de zaadjes. Ik hoop zeker  dat dat ook voor jullie gaat gelden.
Mocht het niet  voldoende zijn dan zijn er gelukkig nog genoeg mogelijkheden om zwanger te worden.  
Ik wens jullie iig heel veel sterkte!!!

Liefs Anke

Ps:  wel  fijn dat je man er zo nuchter onder is. Ik weet niet hoe die van mij zou reageren.

He Annet,
Het hoeft echt niet zo te zijn dat je er bij de tweede weer zo lang over doet hoor.
Een vriendin van mij is van de eerste via hormonen zwanger geworden en van de tweede  pats-boem gelijk raak zonder hulpmiddeltjes.
Dusss.... het kan echt hoor!

Houdt moed moppie!  Probeer positief te blijven, al is het nog zo moeilijk.

Dikke kus,

TeHa  

Terug
Bovenaan