*zucht* exen.... en hun nieuwe liefdes...

Ppffff Edwin heeft weer iets nieuws: het is al weer over met zijn nieuwe vriendin, maar de volgende heeft zich al weer aangediend (jemig kunnen mannen dan echt niet alleen zijn whahahahahha)

maar goed dat is het probleem niet, maar wel dat Ivar er dus tussen zit, ik vind het zo onwijs moeilijk allemaal! want ja, meneer (Edwin dus) heeft natuurlijk geen zin om zijn weekend (nu maar 1 in de maand want ik heb er tijdelijk 3 voor m'n rekening genomen) met zijn nieuwe vlam opzij te zetten als hij Ivar heeft, oftewel Ivar wordt straks geconfronteerd met nummertje 2!

Nu zegt Edwin natuurlijk dat dit wel de ware is (jaja, wie niet) maar ik word er zo moe van dat die vent niet gewoon rekening houdt met zijn kind en dus een weekendje laat schieten!!!! Ik kan het Edwin gewoon niet aan zijn verstand brengen en verbieden natuurlijk ook niet, helaas.

Maar goed, dit is mijn probleem en zal nog veel discussie op gaan leveren hier, maar mijn vraag is eigenlijk de volgende:

wie heeft er ervaring met dit soort situaties in zijn omgeving en weet of en hoe schadelijk het kan zijn voor een kind om steeds weer met een andere vrouw aan papa's zijde geconfronteerd te worden, Ik geloof wel dat Edwin zo discreet is het als een gewone vriendin te brengen in het begin, dus geen geflikflooi, maar ja ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat deze ook wel weer zal verdwijnen en Ivar haar dus niet meer zal zien. En tja, dan komt nummertje 3, enz enz enz...

Mannen, op de vuurstapel ermee!!!

hahahaha (gelukkig kan ik er nog om lachen hoor, verdriet ben ik ff zo zat, geen zin in!)

Liefs Jenneke mv Ivar (18 sept 2 geworden)

hey meis,

wat een vervelende rotsituatie zeg......vind het best een gemene streek van Edwin hoor.....

Naar mijn mening vind ik het echt belachelijk dat hij dat ene weekend niet zonder zn nieuwe vlam kan.....hij kan toch wel gewoon ff een weekendje heerlijk met zn zoon doorbrengen....en Ivar is al zo`n schattie.....

Ik denk wel dat je deze situatie aan bijv. de huisarts of iets dergelijk kunt voorleggen en kijken wat zijn\haar mening is hoe je dit het beste kunt aanpakken....in mijn omgeving zijn dit soort dingen ook wel gebeurd maar dan zijn die kinderen ouder en zeggen dan wel hoe ze er van denken....maar Ivar kan zn mening nog niet geven natuurlijk....

Pffff wel moeilijk hoor.....maar ben blij dat je erover kunt praten hoor....

Wat zeggen zijn/jou ouders van dit verhaal dan????

Nou meis sterkte in ieder geval....en geniet jij maar lekker van je ventie haha...

Dikke knuffel voor jou

Liefs Denise en Yoëll

Mannen..... Tja bij mij in de omgeving speelt het met een vrouw en haar zoveelste nieuwe ware liefde.... Iets meer dan 2 jaar geleden liet ze zo van de één op de andere dag aan haar man weten dat ze dat weekend haar spullen zou pakken en zou gaan samenwonen met haar "grote"liefde. Haar man werd die week gewoon met 2 kindjes achtergelaten en toen alles in het nieuwe stulpje op orde was werden de kids door moeders opgehaald. Helaas ging deze "grote"liefde na een half jaar verder met een jonger ding en stond ze dus weer alleen. Toen zei haar oudste al tegen mij dat ze die man niet zo leuk vond (kind was net 3) tja mevrouw heeft een maand geprobeerd om weer bij haar ex te kunnen wonen, maar die zag dat natuurlijk niet zitten en heefft haar gevraagd om voor haar en de kinderen rust te creeeren. Na een maand of 3 kwam er weer een man in haar leven... Ook van zeer korte duur en nu dient nummer 4 zich weer aan. Ze heeft mij en haar ex belooft om de kids er dit maal echt buiten te houden, maar gister op het schoolplein riep haar oudste alweer dat ze naar de voetbal van die jongen zijn geweest en dat dit nu alweer nr. 4 is en wanneer mama nu eindelijk eens aan hun gaat denken. En dat doet mij zelfs pijn...

Ik denk dat kindjes hoe jong ook wel door hebben dat er meer speelt tussen man en vrouw. Gewone vriendschappen zijn er natuurlijk ook wel, maar als je verliefd bent dan zien ze dat echt wel... Ik zou denk ik gewoon proberen om in gesprek te blijven en je ex niet af te vallen bij jouw zoontje. (Wat echt wel heel moeilijk zal zijn in sommige situaties). Maar blijf je mening geven en houdt voet bij stuk.....

Groetjes

Hoi Jenneke, ik heb geen ervaring met deze situatie, maar ik kan me je zorg wel voorstellen. Ik hoop zo voor je dat je nu een keer rust gaat krijgen, maar voorlopig lijkt Edwin daar nog niet voor te zorgen.
In ieder geval heel veel sterkte met deze situatie en geniet van je zoon!

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Jeetje Jenneke, wat een toestand zeg.

Ik weet ook niet in hoeverre dit invloed heeft op je mannetje, maar ik zou het denk ik toch bespreekbaar maken met een professional en dan met Edwin erbij. Hij moet zich bewust worden van zijn gedrag en dat een en ander wellicht niet meer zo vrijblijvend is als voordat Ivar er was.

Van jou neemt hij het blijkbaar niet aan, dus 'sleep' 'm in het belang van Ivar toch eens mee naar iemand die er zogenaamd meer verstand van heeft (huisarts, cb?).

Ik vind het echt balen voor je (to say the least) en ik hoop echt dat hij snel bij zijn positieven komt en Ivar weer op de eerste plek zet inplaats van zichzelf.

Succes meid, je vecht als een leeuwin voor je mannetje, good for you!!

Liefs
Susan

Hiya Jenneke!

Oke...ik moet het zeggen hoor, heb geen ervaring met zo'n situatie, en wie weet is dit antwoord volkomen nutteloos en ongepast maar goed...hier komt ie......What the fuck?!!!!! Is die edwin heel hard op zijn hoofd gevallen ofzo? Buiten zijn totaal ongepaste gedrag naar zijn zoon toe vind ik hem ontzettend grof tegenover jou! Hoe komt die kwallebak erbij om tegen jou te zeggen dat dit "de ware' is. Waar haalt ie het lef vandaan om jou daar uberhaupt van op de hoogte te stellen. Alsof jij al niet genoeg hebt aan het worstelen met je eigen gevoelens, kiepert ie de zijne er nog ff bij!
Ik vind het een hele nobele poging van jou om het contact tussen jullie tweetjes normaal te houden etc. maar ik vind dat daar wel grenzen aan zitten, jij bent niet meer verantwoordelijk als zijn emotionele steunpaal......hij kan lekker zelf bepalen om van zijn leven een klerezooi te maken, het enige wat jij van hem kan eisen (en ik bedoel echt eisen, niet vragen, je hebt het recht om te eisen) is dat hij Ivar voorop stelt zoals jij dat doet. Voor de rest moet ie het maar lekker zelf uitzoeken en pleur vooral lekker op met je nieuwe 'liefde". Zo....das eruit. hahaha Iedereen voor mij heeft al heel verantwoord en verstandig advies gegeven waar ik het helemaal mee eens ben, het lijkt me heel goed om er een huisarts o.i.d. bij te betrekken zodat Edwin niet denkt dat jij uit je nek loopt te kletsen.
Ik weet dat jij heel goed voor Ivar op kan komen en dat je een topmoeder bent! Maar kom ook voor jezelf op hoor, hahah en anders doe ik het wel voor je! Soms heb je ook iemand nodig die gewoon lekker helemaal aan jouw kant staat.

Hele dikke amerikaanse HUG, ilja

Terug
Bovenaan