Zucht, wat moet ik nou?

Oh meid, wat naar om dit te lezen! Was hij te bereiken voor of na je bevalling? Wat een flut vriend, in ieder geval op dit moment. Een man die zijn hoogzwangere vriendin niet steunt, daar heb ik niet veel begrip voor.

Sterkte, en geniet van je zoontje, met of zonder je vriend.

Jeetje zeg, wat vreselijk!

Dat hij zijn nummer zomaar veranderd, zonder dat jij dat weet.. Dat vind ik echt heel apart dat hij dat doet, persoonlijk zou ik dat ook niet vertrouwen dus snap wel dat jij je daar zorgen om maakt!

Maar lieve meid, laat hem nou maar voor wat hij is, geniet van jouw laatste dagen zwangerschap en richt je daarna lekker op de kleine.  Als hij niks van zich laat horen, zou ik dat als ik jou was ook niet doen... Misschien bezorg jij jezelf zo ontzettend veel stress en verdriet en dat lijkt me niet de bedoeling van deze mooie tijd!

Veel sterkte!

Nou lieve allemaal!

Ik ben vannacht bevallen van mijn zoontje. Had na 2 uur constant weeen eindelijk volledige ontsluiting en is hij geboren zonder scheurtjes of iets! En gelukkig was de vader er wel bij.. maar we hebben nog een hoop te bespreken, nou maar eerst genieten van mijn zoontje. Bedankt voor jullie advies allen.

kusjess

Van harte gefeliciteerd!

Voel je je verder wel goed? En met je zoon ook alles goed?

Hopelijk kun je genieten van deze tijd, en wie weet is de geboorte van jullie zoon wel een eye opener voor je vriend

Hee, wat super vervelend zo'n situatie!

Tuurlijk verwacht je steun van je vriend, vooral zo ver in je zwangerschap. Het is zeker raar dat hij niet bereikbaar is wanneer je hem nodig hebt. Ik zou me in jou situatie ook gaan afvragen hoe zit het met deze relatie? waarom doet hij zo? Is er iets aan de hand? Het beste kan je denk ik toch hem vragen wat er aan de hand is. En dan duidelijk zeggen dat hij heel eerlijk moet zijn. En misschien ook laten weten dat je op deze manier twijfelt aan jullie relatie. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Maar zo blijf je toch in onzekerheid en ik denk dat erover praten een hoop kan ophelderen.

Een nichtje van mij had twee kinderen en getrouwd. Ze was zwanger van de derde en tijdens de zwangerschap heeft haar man een andere vrouw ontmoet en is vreemd gegaan. Heel heftig. Ze zijn toen tijdens de zwangerschap uit elkaar gegaan. Hoe het contact in die tussentijd is verlopen weet ik niet. Maar een tijd nadat het kindje geboren was hebben ze weer 'normaal' contact met elkaar. Het blijft toch de vader.

Nou wil dit niet meteen zeggen dat het bij jou vriend ook zo gaat. Misschien heeft hij wel een hele goeie andere rede dat het zo loopt. Maar als je dus open bent tegenover elkaar, dan kan het denk ik het beste opgelost worden. Hoe heftig het ook misschien gaat zijn. Dan is dat misschien voor even en je komt er beter uit dan ooit.

Geniet van je zoon! Ik hoop dat alles goed komt met je x

Terug
Bovenaan