zucht.....word er zo moedeloos van....

A

Anoniem

Guest
Ben nu 2 weken overtijd, maar nog geen positieve test in handen gehad en ook nog niet ongesteld..... ik word hier zoooo moedeloos van... had netjes een 2x cyclus van 35 dagen, nu de derde ronde zit ik al weer op 7 weken! ARRRGGHHH! donderdag bij de huisarts geweest. Die wilde geen test doen, werd naar huis gestuurd met de tip te gaan tempen.... slaat toch nergens op?? ALS IK TOCH NIET ZWANGER BEN, LAAT DE RD DAN MAAR HEEEEEL GAUW KOMEN.....

sorry, moest het even kwijt...

Liefs Meike

hoi

Ik snap je reactie helemaal ,en dan kunnen beter de rd komen dan kun je weer verder,en ik zou gewoon die huisarts nog eens aan pakken,je eigen niet laten kennen.succes er mee he groetjes wendy

Ben het helemaal met je eens: waarom zou je in spanning moeten zitten als er toch niets aan de hand is?
Ik ben heus geen fan van de rd, maar zo 1x in de 4 weken zouden ze toch wel welkom zijn, als het eitje toch niet bevrucht is.

Zucht. Zit helaas in hetzelfde schuitje. Zit inmiddels op dag 40 zonder aanwijsbare oorzaak. Zal er wel bij horen, maar ik vind het mooi k..te! Heb ook het idee stil te staan, nu.
Maar ja, niets aan te doen.
Afwachten maar weer. Succes ermee. Hopelijk verzacht het iets, nu je weet dat er meer meiden zijn die in het wachthokje zitten....

Doei!

Hoi!

Dank allebei voor jullie reactie... tis fijn af en toe eens lekker te kunnen klagen... en het verzacht idd iets om te horen dat er meer meiden in hetzelfde schuitje zitten. Maar toch vind het het niet eerlijk voor ons..... en daarom vind we best een beetje zielig mogen zijn... hihi

Heb nu sinds een paar dagen (eindelijk) weer ongiklachten. Heb ik in iedergeval het gevoel dat mijn lijf 'bezig' is... waarmee is een raadsel, maar vind het een prettig gevoel. Hoop echt snel ongi te worden.... ik ga ook niet meer testen, word daar alleen maar verdrietig van....

Jullie ook heeeeeeel veel succes verder!! Houden we elkaar op de hoogte??

Liefs Meike

hoi

tuurlijk houden we elkaar op de hoogte,mijn nod is donderdag dit is wel pas eerste ronde dus,maar gaan jullie voor me duimen,groetjes wendy

Hee Wendy!

Tuurlijk ga ik voor je duimen! Spannend hoor! Kan maar zo de eerste keer raak zijn hoor, hoor ik de laatste tijd veel om me heen dat het de eerste of tweede al raak is! Dus hou moed!

Duim je ook voor mij dat dan eindelijk die k..ote RD een keer komen??

Liefs Meike

Ik snap jou helemaal!

Ik moet echter zeggen (wat je niet wilt horen misschien): tempen helpt.

Sinds een aantal jaren proberen wij ook zwanger te raken van een tweede (heb een miskraam gehad met 17 weken vorig jaar) en heb een onregelmatige cyclus....althans ik dacht altijd dat mijn ein rond de 19 a 21 e dag was.

Maar ik heb een aantal keren net als jij een langere cyclus gehad waarbij ik dan gefrustreerd raakte omdat testen negatief bleven en de rd ook niet kwamen.

Nu heb ik een aantal keren getemperatuurd en wat blijkt? Ik had bijv vorige maand mijn ei pas op de 30e dag, dus met 43e dag pas ongesteld.....had ik niet getemperatuurd dan was ik wellicht al twee testen verder geweest.
In combinatie van het temperaturen met afscheiding heb ik nu na een aantal maanden (niet achter elkaar) temperaturen, hoop ik een regelmaat ontdekt.

Ik weet dat nog niet zeker, omdat ik deze maand niet temperatuur, maar gewoon alleen de afscheiding in de gaten ga houden.

Ik wens je veel succes en hoop uiteraard eigenlijk dat je helemaal niet meer ongesteld wordt en stiekem toch zwanger bent, maar mocht het niet zo zijn, tempen kan je dan toch een beetje een idee geven....en geruststellen.

Succes

gr mama van MD

Hoi mama van MD,

Bedankt voor je reactie! Jeetje, dus jij bent ook zo onregelmatig? Lastig zeg! Goh, dus dat tempen heeft jou wel een beetje een beeld gegeven? Maar kan ik daar nu meteen mee beginnen, of moet ik wachten totdat ik ongesteld word? Tis mijn eerste keer dat het zolang duurt, hiervoor 2 keer 35 dagen. Misschien nog van het ontpillen??

Liefs Meike

Terug
Bovenaan