zucht.....word er zo moedeloos van....

Ik heb nooit ontpild of zo.

Mijn cyclus is meestal rond de 32 a 35 dagen, maar zoals gezegd somd dus ineens langer (heb vorig jaar twee keer meer dan 60 dagen gehad) en dus wilde ik weten of er niet toch iets had gezeten.

Ik begon altijd te temperaturen na mijn menstruatie (vind het zo'n geklieder anders....

Dan meet ik het elke dag rectaal op met dezelfde thermometer en op dezelfde tijd (voor het opstaan).
Dit noteer ik altijd....kijk bijvoorbeeld eens op www.fertilityfriend.com
Hierin kun je dan je tempen invullen en als je meer dan 3 dagen een hogere temperatuur hebt, geeft dit systeem aan wanneer je eisprong is geweest.
Nadeel van tempen is wel dat je pas na een aantal maanden zult zien wanneer je ei is geweest (ik was van de 4 keer dat ik getempt heb 2 keer zwanger........)helaas 1 keer een miskraam na 17 weken uiteindelijk, maar toch.
Mijn ei was wel goed zichtbaar.

Succes, als je nog vragen hebt, zie ik het wel in de lijst.

gr mama van MD

hallo

ik ken het.
ik ben ook onregelmatig.
tot december toen had ik een positive test maar niet zwanger of mischien een vroege miskraam. heb een soort pil gehad om de ongi weer goed te krijgen maar werkt niet moet vandaag weer ongi worden maar tot heden nog steeds niets moet morgen naar de gyn en dan hoor ik of ik een kijk operatie krijg om te kijken waarom het zo onregelmatig ben
wij zijn nu al bijna een jaar bezig voor de tweede bij de eerste was ik ook onregelmatig maar wel binnen drie maanden zwanger en nu is het echt ... niet leuk meer

Terug
Bovenaan