Ja, wat een onzin en gezeur he? Wij weten t geslacht nog niet, maar iedereen blijkbaar wel! De een zegt ik weet t zeker t wordt n jongen en ik heb altijd gelijk en de ander zegt t wordt n meisje, ik heb t nog nooit fout gehad! en de een vind dat mijn buik plat is en t daardoor n meisje of jongen wordt en de ander vind mijn buik naar voren staan en zegt dat t daarom n meisje of jongen wordt..
echt wordt er soms neit goed van, net zoals dat gevoel aan mijn buik, ik probeer t te voorkomen, maar de een na de ander legt zijn hand op mijn buik ongevraagd... echt irritant! hebben jullie dat ook? nou ben in ieder geval wel benieuwd naar t geslacht, beide is leuk, maar vind t wel spannend wat t wordt...
gr fie (30 wk)
echt wordt er soms neit goed van, net zoals dat gevoel aan mijn buik, ik probeer t te voorkomen, maar de een na de ander legt zijn hand op mijn buik ongevraagd... echt irritant! hebben jullie dat ook? nou ben in ieder geval wel benieuwd naar t geslacht, beide is leuk, maar vind t wel spannend wat t wordt...
gr fie (30 wk)