zucht...

Ja, wat een onzin en gezeur he? Wij weten t geslacht nog niet, maar iedereen blijkbaar wel! De een zegt ik weet t zeker t wordt n jongen en ik heb altijd gelijk en de ander zegt t wordt n meisje, ik heb t nog nooit fout gehad! en de een vind dat mijn buik plat is en t daardoor n meisje of jongen wordt en de ander vind mijn buik naar voren staan en zegt dat t daarom n meisje of jongen wordt..
echt wordt er soms neit goed van, net zoals dat gevoel aan mijn buik, ik probeer t te voorkomen, maar de een na de ander legt zijn hand op mijn buik ongevraagd... echt irritant! hebben jullie dat ook? nou ben in ieder geval wel benieuwd naar t geslacht, beide is leuk, maar vind t wel spannend wat t wordt...
gr fie (30 wk)
 
Sommige mensen beweerden bij mij keihard dat het een jongetje werd, omdat ik mijn buik naar voren draag en anderen zeiden doodleuk: het wordt een meisje, want je hebt een dikke kont gekregen en je hebt puisten. Dat vond ik al irritant, want dat zeg je anders toch ook niet? Net of ze nu ineens alles mochten zeggen... En ja, iedereen legt ongevraagd zijn hand op je buik, heb ik ook als heeeeeel irritant ervaren.

Wij weten het geslacht sinds wk 23 (nu 39+5) en ik heb het ook gewoon tegen iedereen gezegd wat het zou worden, want dat gezeur over dik of niet dik kon ik niet meer hebben. Heel vervelend werd ik daarvan! Maar dan nog, gingen ze beweren dat de echo-mevrouw het vast fout had gezien, want... jaja, al die mensen weten het altijd beter. Ik heb me er maar bij neergelegd, zal straks wel zo blijven als ie er eenmaal is dat ze het nog steeds allemaal weer beter weten maar dan over babyverzorging.
 
Ik heb een hoge puntbuik en dat voor de tweede. Bovendien ben ik anders zwanger dan bij mijn dochter, maar toch wordt t weer een meid! Zo zie je maar, allemaal bakerpraatjes. Bij mij zeuren ze weer dat een zoon nu wel leuk zou zijn, precies de reden dat ik nu t geslacht nog niet vertel. Al dat commentaar. Ik vind 2 meiden heerlijk, klaar!
 
Terug
Bovenaan