zullen we alle baker-praatjes...

hallo

nou mijn oma wist wat wij kregen, want ik had geen vlekken in mijn gezicht dus het werd volgens haar een jongen. En ja hoor inmiddels weten we dat we een knul verwachten. Ook draag ik naar voren, terwijl ik best fors ben vanmezelf. Heb ook niet echt boven de pot hoeven hangen. Zo ver klopt het nog allemaal, alleen heb ik de laatste tijd veel zin in zoet, dus dat klopt dan weer niet.Ook de naald truc werkt niet.

Trouwens dat van die hartslag klopt wel, ik weet alleen niet meer hoe, maar een van de twee heeft een snellere hartslag. Dat is dus wel zo.(hebben ze mij in het ziekenhuis verteld)

Groetjes Doortje

Leuk idee!

een jongen krijg je als:

je geen jus d'orange lust.
je op je linkerzij slaapt.
Koude voeten hebt.
papa dikker wordt.
ruwe handen hebt.
een hartslag tussen de 120 en 135 slagen per minuut hoort.
je je sterk en gezond voelt.
je meer haargroei ontwikkelt op benen,buik, enz.
je vrolijk bent en veel lacht.
je benen dikker geworden zijn.

Een meisje krijg je als :

je op je rechterzij slaapt.
je een dikker gezicht krijgt.
je zachte handen hebt.
je een gevoelige,pijnlijke navel hebt.
je hartslagen hoort rond de 150 slagen per minuut.
je een lage weerstand hebt.
je een ochtendhumeur hebt.
je dikkere billen krijgt.

En natuurlijk de tegenstellingen van elkaar.Ik heb het zo eens vergeleken met de verschijnselen die ik had tijdens mijn andere zwangerschappen.Ik heb al 3 dochters en het klopte van die pukkels en het vettere haar.Van het rond dragen en die billen.En qua smaak ,ik had destijds meer trek in zoete dingen.Ook sliep ik op mijn rechterzij.En dronk ik liters jus dórange.
Nu lust ik dat dus niet.Ik heb geen pukkels.Meer haar overal.Moet vaker naar de kapper zelfs.En voel me lekker eigenlijk.Dus als ik op de bakerpraatjes af moet gaan ,is het een jongen.Over 2 weken hebben we de echo om te kijken wat het is.Dan kunnen we kijken of dit klopt.Spannend hoor .

Terug
Bovenaan