A ANONYMOUS_USERNAME jan 18, 2007 #11 alle valse beschuldigingen, foute discussies en verhalen van mensen die hier even komen relschoppen
A ANONYMOUS_USERNAME jan 18, 2007 #12 o oke... fijn !!! Laten we weer gewoon gezellig kletsen, ervaringen uitwisselen, foto's en verhalen delen, adviezen geven en vragen!!! Bij deze: WELKOM TERUG SUNYRA en dikke tjeu voor de relschoppers!!! happyM.
o oke... fijn !!! Laten we weer gewoon gezellig kletsen, ervaringen uitwisselen, foto's en verhalen delen, adviezen geven en vragen!!! Bij deze: WELKOM TERUG SUNYRA en dikke tjeu voor de relschoppers!!! happyM.
A ANONYMOUS_USERNAME jan 18, 2007 #13 Sja, inderdaad gewaagd... Was ook al bij mij opgekomen..... Ik vind ook dat we weer gewoon verder moeten gaan! Dus ook van mij: Welkom Sunyra! Liefs Annet
Sja, inderdaad gewaagd... Was ook al bij mij opgekomen..... Ik vind ook dat we weer gewoon verder moeten gaan! Dus ook van mij: Welkom Sunyra! Liefs Annet
A ANONYMOUS_USERNAME jan 18, 2007 #15 Hoi, helemaal met lissas eens, wij blijven gewoon lekker gezellig kletsen en onderlinge ervaringen uitwisselen. Groetjes Marina.
Hoi, helemaal met lissas eens, wij blijven gewoon lekker gezellig kletsen en onderlinge ervaringen uitwisselen. Groetjes Marina.