Zuurbranden

Hoi Anoniem,

Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook ontzettend last van zuurbranden. Vooral 's nachts was het heel erg en alle huis, tuin en keukenmiddeltjes hielpen op een gegeven moment niet meer. Ik kreeg toen van mijn verloskundige een receptje voor Antagel. Dat werkte echt supergoed. Het kan ook absoluut geen kwaad voor je kindje omdat het niet in je bloed opgenomen wordt. Mij werd toen afgeraden om Malox en Rennies te gebruiken, dus daar zou ik als ik jou was (en Annemieke en Marloes ook?) eerst even overleg over plegen met huisarts of verloskundige. Succes ermee, want ik weet hoe vervelend het is!!

Groetjes,
Jacqueline
 
Bij mijn eerste zwangerschap heb ik het ook erg gehad en werd mij geadviseerd om alleen de koolzuurhoudende dranken niet meer te drinken, maar alleen limonade ofzo.
Het was ook meteen over en heb geen ander middeltje hoeven gebruiken!!
Succes.. Catelijne
 
Voor mij is Reghla PH de uitkomst. Die is er zowel vloeibaar als als kauwtablet. De tablet heb ik altijd bij me in de tas en neem ik gedurende de dag en de vloeibare versie neem ik na het avondeten en voor het slapengaan. Helpt super ! Bij mij was het zo erg dat ik ervan moest overgeven en nu heb ik nergens meer last van (als ik op tijd mijn Reghla neem). Succes !
 
Terug
Bovenaan