Zwaaiende wijsvingertjes

Tjongejonge, wie ben jij eigenlijk? Zuster Klivia ofzo?! Ga nou alsjeblieft niet zomaar mensen vitaminen-supplementen aanpraten. Dat is helemaal nergens voor nodig en, minstens zo belangrijk, daar hebben ze als het goed is een VK of een Gyn voor!
Zomaar aan de vitamines gaan kan heel erg averechts werken hoor!
Als je uit de zon blijft (heel verstandig trouwens!) hoef je echt niet zomaar ineens extra D te gaan slikken!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hoor eens, ik loop hier nu net te verkondigen dat ik een hekel heb aan al dat geobsedeer met die vitaminen en mineralen! Het was mijn berichtje, hoor! Deze tip was alleen even tussendoor bedoeld voor vrouwen die zich toch liever de hele tijd met elk klein detail bezighouden in plaats van zich lekker te ontspannen, om hen ook niet te ontgrieven.
 
Lieve Loentje, als bioloog zou je moeten weten dat bepaalde pigmentvlekken (die je eerder op kan lopen tijdens je zwangerschap) NIET ALTIJD VERDWIJNEN ! Ook niet na de zwangerschap.
Verder ben ik het wel met je eens, als je alles matigd is er niets aan de hand en als je in de zon gaat: smeren smeren smeren (maar moet je dat niet altijd doen?)
Groetjes Leonie
 
Neem me niet kwalijk, excuses voor de foutieve informatie. Mij was verzekerd van wel, door mijn verloskundige, dus ik dacht, die zal het wel weten.
Hoe dan ook, ik blijf eigenlijk gewoon bij mijn eerste bericht, ben al het gezeur over al die kleine dingetjes beu. Zojuist ging ik even ergens dieper op in tijdens een moment van zwakte omdat ik geen hele groepen voor het hoofd wilde stoten. Probeer ik ook eens aardig te zijn, word ik gelijk voor zuster Klivia uitgemaakt (*grijns*) wel een hele goeie trouwens, dat ga ik voortaan ook zeggen als er weer een kennis/familielid/collega aan mijn hoofd begint te zeuren!
 
Couldn't agree more, die mensen met hun ongevraagd advies, zeikerds zijn het. Tuurlijk er zijn dingen waar je ff op moet letten en ook dingen die je echt serieus moet nemen en niet meer moet doen. Maar het wordt zo overdreven heb ik het idee. Het is nou onderhand toch wel bekend welke dingen echt gevaarlijk zijn. Om nou maar op elk klein dingetje te gaan lopen letten... ontspannen zijn en je lekker voelen is nog altijd het belangrijkst!
 
Je hebt volkomen gelijk. Gek word ik van al die wijsneuzen, maar vooral van die boeken die je idd willen wijsmaken dat je als non moet leven. Mijn vk zegt dat ik het allemaal maar met een fikse korrel zout moet nemen, gewoon eten waar ik trek in heb, op een paar dingetjes na dan natuurlijk, maar dat zijn er echt niet veel. Ze zei ook dat het in Nl bijna onmogelijk is om een vitaminetekort op te lopen en dat ik me daar al helemaal niet mee bezig hoef te houden.
 
Terug
Bovenaan