Zwaar ademen en niet meer kunnen lopen

Hi Babe,

Wat ben ik blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ben 29 weken zwanger en kan sinds 22 weken al moeilijk lopen, alleen kleine stukjes en dan wordt mijn buik zo hard dat ik niet verder kan. Verder slaap ik heel veel, 2x per dag dus ik ben bijna niet wakker. Echt geen leuke zwangerschap zo. Ook echt vervelend voor jou. Voor de bekkenpijn kun je oefeningen doen die kun je oa op YouTube vinden. Ook kun je naar een bekkenbodemfysio gaan. Hier in Hillegom zit een hele goede, hopelijk ook bij jou in de buurt.

Van het zware ademenen en hoog ademen heb ik ook last. Als ik de trap op heb gelopen ben ik kapot. Het kan zijn dat je baby hoog ligt dan kan je het een aantal weken flink benauwd krijgen tot de baby is gedaald. Wanneer de baby daalt verschilt per persoon.

Veel sterkte met de zwangerschap en weet dat je niet de enige bent! Wij zwangere vrouwen steunen elkaar!

Liefs,
Suzanne

Hallo lieve mensen,
ja ik heb overlegd met de verloskundige en ze geeft aan dat ik echt moet doen wat ik denk dat het beste is, omdat je het zelf het beste aanvoelt! Verder is de kleine al ingedaald! Ik krijg steeds meer last van mijn handen en het vocht, ook lopen gaat niet goed maarja die laatste 4 weekjes houd ik dat wel vol! Bedankt voor jullie lieve reacties en fijne tips! En fijn om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik wil graag op iedereen reageren maar dat duurt te lang haha! We kunnen het!! ?? ?? succes nog allemaal❤️❤️

Terug
Bovenaan