Zwaar in de stress

heey meid

ik heb er geen ervaring mee op deze manier maar wil je wel ff heel veel sterkte wensen en veel succes
en ben het met wonder2011 eens je kan al eerder dan 8 weken iets kan zien op de echo ik heb van dit ukkie een echo gehad met 5 weken en 3 dagen en toen was er een vruchten zakje en beginnend vruchtje te zien en met 7 weken was er een hartje te zien en te horen

groetjes tamjoh
 
ik heb de vk en de ha vandaag weer gebeld maar ze vonden dat ik niet zo moest stressen en zolang ik geen pijn had en bloed verlies moest ik gewoon genieten..
Heb maar met een diepe zucht de tel opgehangen hoe kunnen ze nou verwachten dat je stress lekker kan genieten.
Me man zei ook al dat we niets anders nu kunnen doen dan afwachten
nu al 2 dagen zonder kleur verschil enof bloed dus ik ga der maar van uit dat het goed gaat
 
Wat een horken zeg om zo te reageren,lekker begripvol.
Wanneer moet je nu voor de eerste echo?
Hoop dat het bloed nu weg blijft,klinkt wel hoopvol dat je er nu geen last meer van hebt.
Succes meid!!
 
@wonder ik heb de eerste echo zelfs nog vroeger gehad. Bleek op dat moment 4,5 week te zijn. Nu was dat wel een week korter dan ik zelf dacht maar mocht direct komen van de gyn na mijn positieve test.

@sereentje weet niet of je bij een gyn onder behandeling bent geweest, maar anders zou ik die even bellen. Hier in het ziekenhuis mag je altijd komen als je twijfelt of het wel goed gaat.
In ieder geval blijven hopen. Heel veel succes
 
Terug
Bovenaan