zwaar onderwerp.."abortus"

Heey meid,

Wat een verhaal!!! Alles is al gezegd door de andere dames. Weet wel dat ik erg met meeleef!! En het heeft echt niks te maken met het feit dat je nog niet zwanger bent! Sorry, weet verder niet goed wat te zeggen. Heel veel sterkte meid en respect dat je het durft te vertellen!!!!!!!

Dikke knuffel ciomama

hoi meid.. wat een moedig verhaal! alles is hierboven al gezegd en daar sta ik helemaal achter..
sterkte en nogmaals heel goed dat je dit hebt durven/kunnen vertellen!
het komt vast goed!
knuff ellepell

Jeetje meid. Ik krijg kippenvel op mijn hele lichaam en tranen in mijn ogen van jou verhaal. Wat naar dat dit door je ouders is opgedrongen.
Heb hier echt geen woorden voor.
Heel veel sterkte
Liefs, Linda

Miriam, wat heftig dit zeg! Ik dacht inderdaad ook dat het niet mocht tegen de wil in van de moeder.. Maar geef inderdaad niet jezelf de schuld!
Heel veel sterkte.

hoi Mirjam,

Wat ontzettend dapper dat je dit durft te delen.
Het is natuurlijk erg makkelijk om te zeggen dat je geen schuldgevoel moet hebben (moet je ook niet hoor begrijp me niet verkeerd) maar dit is wle het gevoel dat je hebt. Praten helpt zeker, maar ik zou ook proffesionele hulp hierbij zoeken, ik weet niet of je dit na deze verschrikkelijke ervaring al hebt gehad??

Hoe dan ook is dit geen reden dat je nog niet zwanger bent. Je gaat zeker je wondertje krijgen, dat verdien je gewoon!!!
Een andere kant van het lange wachten is dat het straks nog meer bijzonder is!!

Heel veel sterkte!!

Liefs

Blijf hier niet alleen mee lopen, zoek hulp om het een plek te kunnen geven.
Ik weet niet of je hier tips voor stichtingen mag geven maar kijk eens of je wat met de stichting Siriz kan.
(www.siriz.nl) Je kan ze ook opbellen om erover te praten

Sterkte

hey meiden..

echt super bedankt voor jullie lieve steunende reacties.
je mag de behandeling idd niet doorzetten als de moeder het niet wil hebben maar ja ik heb niks geen bewijs of wat dan ook.

en ik heb al meerdere psycho's gehad.. maar het helpt niet het trauma is te groot, wel weet ik dat ik er niet echt helemaal schuldig aan ben maar afentoe tweifel je daar toch aan.

super bedankt allemaal... echt super lief...

xxx

Terug
Bovenaan