zwaar zijn

ps. ja het is idd veeeeeel belangrijker dat je lekker in je vel zin met paar kilo's meer dan niet lekke rin je vel zin en een magere lat zijn haha gaat nu wel alles goed mamastientje

OOOhhh ik zie het al, we zijn gezellig inder elkaar! (dikkere mensen zijn gezellig zeggen ze!)
Ik ben zelf ook niet de slankste zal ik maar zeggen. Ik ben maar heel klein (1.58) en weeg nu 72 kilo. Ben vorig jaar 25 kilo afgevallen, dus tel maar uit je winst. Tijdens mijn zwangerschappen ben ik 6 en 7 kilo aangekomen, maar erna....... vreselijk. Ik bleef eten of ik nog borstvoeding gaf.
Maar het is wel zo dat dikkere mensen meer moeilijkheden hebben om zwanger teworden. Maar dat geldt voor mij niet in beide gevallen.

Neomi ik denk dat bij jou op dit moment zo veel speelt in je privé leven dat dat een oorzaak kan zijn. Meid ook bij jou komt er binnenkort wel een roze of blauwe wolk aandrijven!

Ik blijf aan je denken en niet meteen denken dat je een lichamelijke oorzaak hebt!

Dikke knuf Tamara

He meiden,
ook ik heb overgewicht rond de 100 kilo. was al bang dat ik de enige was. nu zie ik in dat dat dus niet zo is. ik kan alleen geen antwoord op je vraag geven. wij zijn namelijk bezig voor ons eerste kindje.

Ja Neomi,
Het gaat erg goed met mij. Vandaar dat we nu ook voor een derde kindje gaan. Een wondertje na erg slechte jaren. Het zou zo welkom zijn!!!
Ik heb 2 jongens van 15 en 8 jaar en nu misschien een kleine...
volgende week is mijn nod en ik hoop toch zo dat het raak is...
En hoe gaat het met jou?
Zeker een rare tijd achter de rug. Want ik lees wel wat over jou, maar ik reageer niet altijd....
Liefs...

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je!ik hoop ook erg voor je dat het raak is, nog ff weekje wachten, al lijkt het wel weken te duren dan!
ja het gaat wel! mijn moeder vandaag eindelijk in NL gekomen vanaaf naar de aula toe waar ze is maar we mogen haar niet meer zien helaas!zaterdag crematie!ben blij als het zondag is zeg maar! nu 1 week + 4 dagen overtijd! wel last van bepaalde dingen, borsten, krampjes, afscheiding maar mijn lichaam kan me ook goed voor de gek houden natuurlijk en dat de ongi niet komt door stress!wacht nog weekje af en dan nog ff testen. is ie negatief dan maar hopen dat de ongi op gang komt maar eerst het 1 en dan het ander!
Liefss

Hey Neomi,
Hoe was het gisteravond?? Wel verdrietig zo he???Dat je haar niet meer mag zien.Kun je wel helemaal afscheid nemen dan???Het lijkt mij zo moeilijk dat je diegene niet meer mag zien...
Dat je overtijd bent kan door stress komen, maar ook zo lang????
Hoopvoor jou dat het ook raak is, weer een stukje geluk en liefde in je leven. De gedachten even over wat anders en dat is ook wel fijn....
Lies.....

Terug
Bovenaan