Ach het wisselt ook afhankelijk van mijn stemming hoe ik er tegenover sta hoor. in veel culturen is het normaal dat een familielid nu erbij in komt wonen om te helpen in huis, bij de bevalling en erna.
En aangezien ik net contact met mijn zus verbroken heb (na vele jaren problemen komt ze niet op mijn bruiloft zonder af te melden) is het ook wel fijn om familie zo dichtbij te hebben.
Andere kant heb ik met mijn man strubbelingen omdat hij bang is en ik ook wel, maar hij wil niet over bevalling praten of sex tijdens zwangerschap, dat moet nog wel even opgelost worden.Het is ook zo emotioneel wat er allemaal gebeurt nu, en mijn man ziet zijn eigen gedrag wel hoor en wat het met mij doet. andere kant met wie kan hij naast mij het beste praten? met zijn broer.
En zo wordt de zolder eerder opgeknapt dan verwacht en hebben we hulp in huis voor de tuin tegelen etc. kan hij bij ikea kastjes ophalen en in elkaar zetten, kortom alles wat ik nu niet kan hihihi
Inge: hoe ga jij het oplossen met vervoer? wij hoeven nu dus niets op te lossen, heb je geen avontuurlijke broer/zus/neef/nicht die wel met tentje in je tuin wil bivakeren?