Zwanger? 2 verschillende uitslagen..

<p>Hi allemaal,</p><p>Momenteel heb ik voor de derde dag op rij positief getest (2 keer met een vroege test van Sensitest en vanochtend met een gewone dipstick van Sensitest). Alle 3 de testen waren heel licht, maar wel positief. Nu heb ik vanochtend tegelijkertijd ook een clear blue test gedaan (vandaag zou waarschijnlijk mijn NOD zijn gezien het feit dat ik 28 december m'n eisprong heb gehad), maar deze geeft aan: niet zwanger. Ik weet nu even niet wat ik moet denken. Zijn er toevallig meerderen die dit hebben meegemaakt met een clear blue test? Wat denken jullie?</p>

Jammer genoeg heb ik dit ook meegemaakt en het was helaas niet positief. Bij mij was het een vroege miskraam. Hoop voor je dat het bij jou beter nieuws gaat worden. Misschien dat je nu te weinig HCG hebt maar dat je over 2 dagen een knaltest hebt.

Hoi!

clearblue is inderdaad veel minder gevoelig. Dus je hebt nog goede kans! 
Test over 2 dagen nog eens. Het verhoogd na 48 uur weer. 

Hoi ik heb dit ook gehad en was wel zwanger cb is minder gevoelig gewoon over 2 dagen nog eens proberen of een gewone test doen (niet digitaal) succes hoop dat jr zwanger bent

clear blue gaf bij mij toen ook aan 'Niet zwanger.'  En de clear blue plus test gaf aan van wel! 
En ben toch echt bezig met de laatste lootjes! Clear blue indicator is echt minder gevoelig!

Had ik ook, CB getest toen mijn andere testen heel licht een streepje gaven. Helaas "niet zwanger", maar bleek dus te vroeg te zijn, paar dagen later was ook de CB positief. ?

@LindaBubbels Daar ben ik ook wel een beetje bang voor. Gelukkig geven de andere reacties mij tot dusver enige moed!

Terug
Bovenaan