Zwanger? 2 verschillende uitslagen..

[quote quote=10153293]clear blue gaf bij mij toen ook aan ‘Niet zwanger.’ En de clear blue plus test gaf aan van wel! En ben toch echt bezig met de laatste lootjes! Clear blue indicator is echt minder gevoelig![/quote]
Dat er onderling nog zoveel verschil in zit. Wat gek. Er stond bij vanaf de dag dat de menstruatie uit blijft kan je zelfs de hele dag testen. Blijft gek. Hopelijk over een aantal dagen een knallende test. 

[quote quote=10153294]Had ik ook, CB getest toen mijn andere testen heel licht een streepje gaven. Helaas “niet zwanger”, maar bleek dus te vroeg te zijn, paar dagen later was ook de CB positief. [/quote]
Bedankt voor je reactie! Daar gaan we voor. Zo spannend, deze tijd!

Ik had hetzelfde. Kruidvat positief, clear blue niet zwanger. Had later wel knal testen bij Kruidvat. Clear blue niet meer geprobeerd. Helaas deze week een miskraam, maar dat hoeft niets met die clear blue te maken te hebben. Het is een minder gevoelige test. Een streep is een streep dus je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd! 

Ik ben ook echt zeer ontevreden over clearblue. Pokke ding kost je wat en geeft uiteindelijk toch verkeerd aan. De actiontesten waren gelukkig positief! Ik ben nu 14 weken verder en nog zeker echt zwanger ahaha. Ik zou het gewoon houden op de goedkopere testen.

@Ummie Dat zou je toch niet verwachten van zo'n dure test. Ik hoop dat de andere testen het goed hebben en alles goed blijft gaan.. 

[quote quote=10153364]Ik had hetzelfde. Kruidvat positief, clear blue niet zwanger. Had later wel knal testen bij Kruidvat. Clear blue niet meer geprobeerd. Helaas deze week een miskraam, maar dat hoeft niets met die clear blue te maken te hebben. Het is een minder gevoelige test. Een streep is een streep dus je bent gewoon zwanger! Gefeliciteerd![/quote]
Oh, nee toch... Wat ontzettend vervelend. Sterkte!! 

Jaa precies, ik kocht het daarom ook als kadootje voor mijn man, omdat ik al zeker wist dat ik zwanger was door de andere testen. Nou dat mislukte dus ahahaha

Jaa precies, ik kocht het daarom ook als kadootje voor mijn man, omdat ik al zeker wist dat ik zwanger was door de andere testen. Nou dat mislukte dus ahahaha

Terug
Bovenaan