Zwanger 2017 uit almere?

Hoi Daphne,

ik ben een week naar achter gezet in me zwangerschap.. zat toen op 5 weken!

dat was echt nog te vroeg om iets te kunnen zien. Was een vruchtzak en dooier te zien op de echo.

het is nog even afwachten dus!

ze was verder heel positief dus we gaan maar van het beste uit..

wanneer ben je nu uitgerekend en hoeveel weken ben je?

wat was jou eerste dag van je laatste menstruatie??

Fijn dat je een hartje hoorde, van harte gefeliciteerd

liefs m

Hallo m,

ik ben nu 8 weken en 2 dagen. Mijn uitgerekende datum is nu 15 september.

Mijn eerste dag van me laatste menstruatie was 1 december. Dus ik loop een week achter op wat ze uitgerekend hebben.

Maar ben ook alweer 3 dagen ingelopen. Was bij de eerste echo pas 6 weken en 2 dagen. Precies een week later had ik een echo. Dan zou je zeggen 7 weken en 2 dagen denken, maar was al 7 weken en 5 dagen. Dus het schuift aardig op. Mijn kindje ligt in elkaar dus de verwachting is zelfs dat ik nog wat verder ben.

Wel is mij verteld dat tot 12 weken kan het erg verschillen. Dat zie ik nu al.

Heb je erg last van zwangerschaps kwaaltjes al? Ik ben verschrikkelijk misselijk, ben verschrikkelijk moe. Echt gewoon niet normaal.

Liefs, Daphne

<p style="text-align: left;">Daphne,</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">nee kwaaltjes vallen wel mee, pijnlijke borsten en moe.. voel meestal me buik, en dan een beetje het gevoel van menstruatie pijn... als dat zo blijft mag ik niet klagen. Het maakt me ook wel onzeker!</p>
<p style="text-align: left;">nog even en we krijgen de 2de echo... als die goed is zal ik al een stuk opgelucht zijn hoor ☺️...</p>
<p style="text-align: left;">in de avond is me buik wat bol, zal wel door de darmen komen. Heb ook last van me stoelgang.. vaak erg pijnlijk!</p>
<p style="text-align: left;">Nog even geduld...</p>
<p style="text-align: left;">liefs m</p>

Dan ben je snel gegroeid al. Ik heb het gevoel dat ik al wat verder ben dan 9 weken. Raak al over me misselijkheid heen. Normaal is dat met 12 weken pas.

Ben al wel stiekem rond aan het neuzen voor allemaal spulletjes. Onze ouders weten het al. Daar hebben we ook al vele dingen van gehad.

Vind het zo leuk allemaal.

Hoi hoi,

Ik ben 5 weken zwanger en kom uit Almere!

Ik voel me goed maar ben wel erg onzeker steeds. Heb de ene dag meer last van kwaaltjes (misselijkheid, kramp) dan de andere dag en daardoor spookt het steeds door mijn hoofd of het wel goed zit allemaal.

Een app groepje lijkt mij wel heel fijn! Zou het prettig vinden om te horen hoe jullie je voelen en hier mijn onzekerheid een beetje te delen.

Ik heb de 20e mijn eerste echo!

Groetjes!

Hoi welkom!

<p style="text-align: left;">de onzekerheid hoort er allemaal bij, ik heb het ook nog steeds heel erg, maar probeer er wel van te genieten.. mij lijkt appen ook een heel leuk idee!</p>
<p style="text-align: left;">Moeten alleen even kijken hoe we aan elkaars nummer kunnen komen.. misschien via email?</p>
<p style="text-align: left;">groetjes m28</p>

Hoi hoi,

Ja inderdaad! Ik ben ook steeds blij om te lezen dat andere dezelfde symptomen hebben! Dat maakt de onzekerheid wat minder.

Lijkt mij ook heel fijn om te appen. Via de email is inderdaad handig denk ik, of via Facebook?

Groetjes!

Terug
Bovenaan