ZWANGER!!! 3 maanden na mijn miskraam, ik ben zo bang

A

Anoniem

Guest
Mensen, enkel leuke en positieve berichten hier aub,

heb net in maart een miskraam gehad, en heb nu net een positieve test in handen, dat ik terug zwanger ben, maar ik ben nu zo bang. Dus al wie me succesverhalen kan vertellen, ik kan alle aanmoedigingen gebruiken;

Dank je wel meiden, zonder jullie steun had ik het nu al niet gehaald.

Groetjes Sita

Hoi,
Best logisch dat je je zo voelt hoor..
Ik heb vorig jaar eind aug een mk gehad, en was de maand erna ook meteen weer zwanger. Het voelt dan heel onwerkelijk, en zou het wel goed gaan?
Ik volgde heel erg mijn gevoel, en dat zei dat het goed zat.
Ben vandaag 39 weken, en ons derde kindje kan dus elk moment komen!!
Hopelijk gaat de bevalling ook goed, maar kop op, je ziet dat het echt goed kan gaan!
Groet R

Hoi Sita,

Snap goed dat je bang ben heb uit mijn vorige relatie een miskraam gehad. Maar nu zwanger van mijn man en was ook super zenuwachtig en bang. Tot ik voor de eerste echo ging en alles goed bleek te gaan. Ik heb het niet zo meegmaakt als jij nu maar ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe en hopelijk kan je er dadelijk volop van gaan genieten.

Liefs Fruit Girl

Hoi Sita,

lees al een tijd met je mee en ben zo blij voor je!!!!!!

Liefs Rina

He meis!

Ik weet hoe je je voelt! Ik heb in Februari een MK gehad. en hoop nu weer snel zwanger te zijn. Ook ik ben bang dat het nog een keer mis zou gaan.
Maar ik denk dat je juist positief moet blijven!
Al die stres en onzekerheid is niet goed voor jou en je kindje! Probeer ervan te genieten. ze zeggen zo vaak dat elke zwangerschap anders is! Dus als je een krampje voelt hoeft dat niet meteen te betekenen dat het mis gaat he!
Kom op meid! Het gaat helemaal goed komen!
Ik duim voor je!
Wanneer heb je voor het eerst een afspraak bij de verloskundige (of gaat dat anders in griekenland)
Liefs,
Rian

Hey meiden, bedankt voor jullie reacties.

Ik heb er al een drukke ochtend opzitten. Om 9 uur was ik bij de gyn, want die had me verteld dat ik als ik terug zwanger was, zo snel mogelijk moest langskomen, omdat hij mij dan op een aspirinekuur van 100 mg per dag zou zetten. Dit is een vrij nieuwe methode waar proeven op zijn gedaan en die bij 80% van de gevallen hielp. En dan bedoel ik bij patienten met meerdere miskramen. Dus ik kwam daar om 9 uur aan, en toen werd mij verteld dat hij op vakantie was. Dat ik volgende week moest terugkomen. Dat wilde ik dus niet. Via via ben ik dan aan zijn gsmnummer geraakt, en heb ik gebeld. Hij vond het helemaal niet erg, hij was blij dat ik belde, zodat ik vroeg kon starten met de medicatie, en toen naar de apotheek, en mijn eerste pilletje genomen. Daarna ben ik ook nog naar de kerk gegaan om een kaarsje te branden en een gebedje te zeggen. Maar deze keer voelt het goed, ik voel al een paar dagen mijn borsten en vandaag is ook de misselijkheid begonnen. Alleen de zeurderige pijn in mijn buik heb ik deze keer niet, maar dat beschouw ik als een goed teken.
De komende paar weken zal ik toch zenuwachtig zijn hoor, maar binnen 4 weken zal ik voor mijn echo mogen, hopelijk al sneller, en dan weten we meer.
Alvast heel hard bedankt voor jullie positieve verhalen;

Heel veel kusjes van een voorzichtig juichende sita    

Lieve Sita,

Van harte gefeliciteerd meid!! Ik ben je al vaak tegen gekomen dus ik ken een beetje je verhaal. Ik was erg blij om de titel van je bericht te lezen. Ik vind het enorm leuk voor jou/jullie!!
En tja..... wat anderen inderdaad zeggen: probeer er toch van te genieten ook al is dat moeilijk na een miskraam. Het is beter voor jou en de zwangerschap.  Ik heb zelf ook een miskraam gehad en we zijn nu weer aan het proberen. We hebben al een dochter en dat is meteen in 1 keer goed gegaan.
Volgens mij gaat dat helemaal goed komen met die frummel in je buik!

Probeer te genieten!
Liefs!
Dile

Terug
Bovenaan