ZWANGER!!! 3 maanden na mijn miskraam, ik ben zo bang

Hoi lieve schat,

Heb al op je gereageerd bij 'ons' stukje. Ga er maar gewoon vanuit dat het nu goed gaat en zorg maar goed voor jezelf. Laat je mannetje ook maar heel lief voor je zijn.

Dikke kus
Lies

Hoi Sita,
Wat fijn voor je dat je zwanger bent! Deze keer gaat het vast goed. Zelf heb ik na 5 miskramen bloedverdunners moeten spuiten en aspirine slikken toen ik weer zwanger was.  Inmiddels hebben mijn man en ik een prachtige zoon van al weer 1,5 jaar. De medicijnen hebben hun werk dus fantastisch gedaan. We zijn verschrikkelijk blij. Nu zijn we aan het  'proberen' voor een 2e en zo dra het raak is krijg ik weer dezelfde medicijnen.  
Geniet van je zwangerschap!

Groetjes, Nina  

He mamasita,
jou verhaal ken ik nog wel.
jij bent hier ook al een tijdje.
echt leuk om te horen dat je weer zwanger bent en je moet maar lekker gaan genieten want het gaat gewoon goed komen met je deze keer.
ik weet dat dat makkelijker gezegd is dan gedaan maar je moet het gewoon proberen.
hoe lang ben je nu zwanger?
nog maar net zeker?
zie je wel op het zwanger forum he
gr lisette 16 weken zwanger inmiddels en ook bang geweest dat het mis zou gaan.

quote: mamasita1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 10:14:40'));

Hey meiden, bedankt voor jullie reacties.

Ik heb er al een drukke ochtend opzitten. Om 9 uur was ik bij de gyn, want die had me verteld dat ik als ik terug zwanger was, zo snel mogelijk moest langskomen, omdat hij mij dan op een aspirinekuur van 100 mg per dag zou zetten. Dit is een vrij nieuwe methode waar proeven op zijn gedaan en die bij 80% van de gevallen hielp. En dan bedoel ik bij patienten met meerdere miskramen. Dus ik kwam daar om 9 uur aan, en toen werd mij verteld dat hij op vakantie was. Dat ik volgende week moest terugkomen. Dat wilde ik dus niet. Via via ben ik dan aan zijn gsmnummer geraakt, en heb ik gebeld. Hij vond het helemaal niet erg, hij was blij dat ik belde, zodat ik vroeg kon starten met de medicatie, en toen naar de apotheek, en mijn eerste pilletje genomen. Daarna ben ik ook nog naar de kerk gegaan om een kaarsje te branden en een gebedje te zeggen. Maar deze keer voelt het goed, ik voel al een paar dagen mijn borsten en vandaag is ook de misselijkheid begonnen. Alleen de zeurderige pijn in mijn buik heb ik deze keer niet, maar dat beschouw ik als een goed teken.
De komende paar weken zal ik toch zenuwachtig zijn hoor, maar binnen 4 weken zal ik voor mijn echo mogen, hopelijk al sneller, en dan weten we meer.
Alvast heel hard bedankt voor jullie positieve verhalen;

Heel veel kusjes van een voorzichtig juichende sita    

Wat een top huisarts heb jij! Ik ben bekend met het onderzoek met aspirine en de resultaten zijn echt top! Toevallig had ik het er vandaag nog over, wat een toeval dat ik nu net dit bij jou lees! Ik wist niet dat dit al na 1 miskraam werd gegeven. Heel goed van jouw huisarts! VAN HARTE GEFELICITEERD!

Geniet ervan meid!
Lfs, Nicky

Sita, onwijs gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat alles goed gaat!

Hey lieverd

Ook hier nog een dikke zoen en een knuffel van mij

XXXXX Daan

OOOHHH,

Eerst en vooral, het gaat nog steeds heel goed, hoor. Gisteren met vlagen al heel misselijk geweest. Ook toen ik moest werken, achter de receptie van ons hotel. Gelukkig was mijn schoonmoeder deze keer heel begripvol, en nam mijn verloofde en zij het elke keer over als ik eventjes buiten moest. Nog niet moeten braken. Maar ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met misselijk zijn. Dat had ik vorige keer niet. Vandaag me zonet eventjes bang gemaakt, want zoals zoveel zwangere vrouwen is ook mijn stoelgang heel hard, en ik heb schrik dat bij het drukken er iets mis gaat met de baby. Misschien hebben jullie daar goede raad over, en kan er daardoor iets misgaan, of maak ik me onnodig zorgen.
Maar mijn oohh is eigenlijk een oohh voor jullie. Ik kreeg letterlijk tranen in mijn ogen toen ik al jullie reacties las. Dit forum is echt zo fantastisch. Zoveel steun, begrip en lieve woorden krijg je hier. Dit forum is voor mij als mijn beste vriendin. Hier kan ik om raad vragen en over mijn angsten en gelukkig momenten praten zonde beoordeeld te worden.
Jullie zijn allemaal ronduit TOP!
Glitters stuur ik nu nog niet, maar als ik mijn eerste echo heb gehad, en alles is goed, dan strooi ik ze dubbel voor jullie allemaal.
Nog eens allemaal bedankt.

Terug
Bovenaan