quote: mamasita1976 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-07-2007 10:14:40&apos

);
Hey meiden, bedankt voor jullie reacties.
Ik heb er al een drukke ochtend opzitten. Om 9 uur was ik bij de gyn, want die had me verteld dat ik als ik terug zwanger was, zo snel mogelijk moest langskomen, omdat hij mij dan op een aspirinekuur van 100 mg per dag zou zetten. Dit is een vrij nieuwe methode waar proeven op zijn gedaan en die bij 80% van de gevallen hielp. En dan bedoel ik bij patienten met meerdere miskramen. Dus ik kwam daar om 9 uur aan, en toen werd mij verteld dat hij op vakantie was. Dat ik volgende week moest terugkomen. Dat wilde ik dus niet. Via via ben ik dan aan zijn gsmnummer geraakt, en heb ik gebeld. Hij vond het helemaal niet erg, hij was blij dat ik belde, zodat ik vroeg kon starten met de medicatie, en toen naar de apotheek, en mijn eerste pilletje genomen. Daarna ben ik ook nog naar de kerk gegaan om een kaarsje te branden en een gebedje te zeggen. Maar deze keer voelt het goed, ik voel al een paar dagen mijn borsten en vandaag is ook de misselijkheid begonnen. Alleen de zeurderige pijn in mijn buik heb ik deze keer niet, maar dat beschouw ik als een goed teken.
De komende paar weken zal ik toch zenuwachtig zijn hoor, maar binnen 4 weken zal ik voor mijn echo mogen, hopelijk al sneller, en dan weten we meer.
Alvast heel hard bedankt voor jullie positieve verhalen;
Heel veel kusjes van een voorzichtig juichende sita
Wat een top huisarts heb jij! Ik ben bekend met het onderzoek met aspirine en de resultaten zijn echt top! Toevallig had ik het er vandaag nog over, wat een toeval dat ik nu net dit bij jou lees! Ik wist niet dat dit al na 1 miskraam werd gegeven. Heel goed van jouw huisarts! VAN HARTE GEFELICITEERD!
Geniet ervan meid!
Lfs, Nicky