Zwanger 8+4 dagen sinds 3 dagen lichte bloeding

<p>Hallo,</p><p> </p><p>Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger. Aanstaande dinsdag heb ik mijn eerste echo, sinds 3 dagen heb ik last van licht bloedverlies. Dus heb geen maandverband oid nodig maar wel druppels als ik naar het toilet ga. Ik heb verder geen buikpijn of krampen. Ik heb ook geen last meer van gevoelige borsten. Nu lees ik natuurlijk de ergste verhalen, maar ook verhalen dat het niet meteen het ergste (een miskraam) hoeft te betekenen. <br />Ik ben wel erg ongerust vandaar ook de vraag er hier iemand is die dit ook heeft gehad.</p><p> </p>

Heb ik ook gehad! Bruin bloed is oud bloed. Alles is nu super goed doorbloed daar dus hoeft maar iets kleins te gebeuren en er is wat bloed. 
Ik ben nu 35 weken dus je hoeft je denk ik geen zorgen te maken!

Fijn om je reactie te lezen Marijeee! 
Ik maak me vooral druk omdat het niet minder wordt, elke keer als ik naar het toilet ga zijn het een paar druppels. Had jij dit ook? Of niet zovaak/zolang?
Maak me vooral ook zorgen omdat ik nu geen gevoelige borsten meer heb..

[quote quote=10257015]Fijn om je reactie te lezen Marijeee! Ik maak me vooral druk omdat het niet minder wordt, elke keer als ik naar het toilet ga zijn het een paar druppels. Had jij dit ook? Of niet zovaak/zolang? Maak me vooral ook zorgen omdat ik nu geen gevoelige borsten meer heb..[/quote]
Heb je hier de verloskundige over gebeld? Meestal als je die belt maken ze wel eerder een echo namelijk... k zou die even bellen ipv jezelf gek maken. Gewoon doen hoor daar zijn ze voor. En vraag om een echo. Dan heb je wat meer zekerheid voor jezelf ook.

Ja ik heb het ook een tijdje gehad.. volgens mijn verloskundige hadden de andere kwaaltjes die op en af gaan hier niks mee te maken. Dat is weer meer hormoon gerelateerd. 
Maar zoals Mylife zegt, als je iets niet vertrouwd. Even de verloskundige bellen. Heb ik toen ook gedaan en die heeft mij gerust gesteld!

Terug
Bovenaan