Zwanger 8+4 dagen sinds 3 dagen lichte bloeding

Dankjewel voor jullie reactie. Ik heb vrijdag middag toen het bloedverlies begon inderdaad wel meteen gebeld, toen heeft ze me wel gerustgesteld. Maar omdat het niet minder wordt en elke keer weer terug komt maak ik me toch wel druk. Ga zo nog een keer bellen.

Ik ben nu 5+3 en heb ook al een aantal dagen wat bloedverlies. Eigenlijk alleen met afvegen. Ik vul er geen maandverband mee van de afgelopen dagen maar het is er wel. Dan weer uren niet, dan weer wel ineens. Het lijkt nu toch wel aardig weg maar ik houd er rekening mee dat ik het toch weer een keer tegen kom. Heb ook de VK gebeld donderdag en mag gelukkig 9 dagen eerder voor een echo, precies over een week nu. Ik heb nooit krampen gehad dus dat is positief. Ik had al niet veel kwaaltjes maar merkte sinds eergisteren dat m'n borsten juist wel wat gevoeliger worden. Dat waren ze namelijk totaal niet dus. Ik moet zeggen dat ik de eerste dagen heel ongerust en bang was, maar nu wel iets positiever. Mijn zw testen lopen ook alleen naar op en als het een dreigende mk zou zijn zouden die testen toch eerder gelijkwaardig of lichter zijn dus dat stemt me positief. Maar ook ik blijf vreselijk onzeker hoor maar het hoeft dus niets te zijn. Zeker niet zolang je niet echt krampen krijgt en gaat vloeien. 

Terug
Bovenaan