Zwanger again

<p>Hoi! Ik ben een beetje overpannen</p><p>ik heb al een kindje van 1,5 en ben onverwachts zwanger van de 2 de </p><p>wat betekend dat ik straks een kindje heb van 2 en 3 maanden en een pas geborenen en ik krijg het er elke dag benauwd van.</p><p>zijn er meer moeders met 2 kleintjes en hoe gaat dat? Is het echt zo zwaar als de meeste mensen zeggen </p><p>ik hoor namelijk alleen maar doem verhalen ?</p>

Je moet je niet druk maken over wat andere zeggen. Elk kind is weer anders en het voegt echt vanzelf wel. Ik had er eentje van 3 en een baby.. het gaat echt vanzelf.. maak je niet druk om wat andere zeggen

Ik had er 1 van 2 jaar en 2 maand toen ik de tweede kreeg. De tweede is juist vaak wat makkelijker,.hoor ik ook van anderen. Ik heb er meestal erg van kunnen genieten. Als er 4 jaar tussen zou zitten loopt het ook niet altijd makkelijk.
Geniet ervan, ze kunnen zoveel aan elkaar hebben straks! Je onzekerheid is trouwens niet gek hoor, aan het begin van je zwangerschap lijkt alles soms wat moeilijker dan het is..

O ja, ter aanvulling, je oudste gaat het komende jaren gezien de leeftijd gigantische ontwikkelingssprongen maken en is tegen die tijd al aardig zelfstandig! 
Dit is mijn vierde zwangerschap met tussen allemaal die 2 jaar en 2 maand en tis nog altije goed gekomen:)

Fijn eindelijk eens wat positiefs 
ik kijk heel erg op tegen het zwanger zijn begrijp me niet verkeer ik ben oprecht blij dat ik zwanger mag zijn maar vind het gewoon geen k*t aan 
al die hormonen bah vreselijk en ik heb mijn kraamtijd helemaal niet al leuk ervaren doods bang was ik maar gelukkig weet ik nu wat me te wachten staat 
verder wonen we pas 2 jaar in ons nieuwe huis en hebben we geen slaap kamer voor de volgende baby maar goed ook hier zal wel een oplossing voor zijn

@eiland meisje
hoezo is je naam eiland meisje woon je niet in Nederland? Gewoon nieuwschierig hoor aangezien mijn man in het buitenland wilt wonen 

Ik heb straks een meisje van 1 (net wel of niet) en een baby. Kijk er ontzettend naar uit! Maar het was ook niet helemaal onverwachts, alleen wat eerder dan verwacht. En ik heb zoiets van, we zullen wel zien hoe het loopt. Druk zal het best zijn maar hoe rustiger je zelf bent en blijft hoe beter het loopt denk ik. ?‍♀️

Ik heb een dochter van 18 maanden en ben nu 22 weken zwanger. Mijn dochter is nog geen 2 als de baby geboren wordt. Voor ons was het wel een bewuste keuze. Ik denk ook zeker dat het heel pittig wordt, maar lijkt me ook gezellig! Met 1 kindje vind ik het soms wat saai en ze wordt elke week zelfstandiger en makkelijker nu. Zelf heb ik helemaal geen last van het zwanger zijn, dat scheelt wel.
Wij wonen in een huis met 2 slaapkamers, geen optie tot uitbouwen. Dus de baby slaapt voorlopig bij ons op de kamer en later misschien bij mn dochter erbij. Op een dag gaan we wel verhuizen maar dat hoeft van mij nog niet direct. Ze hoeven echt niet vanaf dag één een eigen slaapkamer te hebben vind ik.
Het scheelt denk ik heel veel hoe je er zelf in staat. Ruim 2 jaar tussen je kinderen is echt niet gek ofzo, genoeg vrouwen krijgen na 1-1.5 jaar alweer een baby. Relaxxx, geniet,,en laat je niet gek maken in je hoofd! Komt allemaal best goed!

Terug
Bovenaan