Zwanger again

Ben blij dat ik niet de enige ben maar een bewuste keuze was het niet dat maakt het soms wat lastig 
mij krijg 6 mei Mn eerste echo dus ik ben zoizo heel benieuwd of alles wel goed zit 
ik hou zielsveel van Mn kind en de 2 de is hoe dan ook welkom en ik zal er net zo veel van gaan houden dat weet ik gelukkig wel zeker

Precies op die leeftijd kreeg ik ook mijn 2e erbij. 
Vond het juist fijn, hoefde nog niet op en neer na school, rustig aan tutten thuis met de twee rustig opstarten. En de 2e ging alles zoveel makkelijker en vanzelfsprekender.. Heel gek... Maar is meestal gewoon zo.. 
Geen stress komt echt helemaal goed., juist de stress kan je niet gebruiken... Positief.. ??
Xxxkus

Hey Nikki nikki, 
Mijn zoontje gaat ook exact 2 jaar en 3 maand zijn als ik moet bevallen en in het begin zag ik dat ook niet zitten. Mijn zoontje was nog zo afhankelijk van ons...kreeg het echt benauwd...
Nu heeft hij de laatste 8 maand enorme vooruitgang gemaakt. Hij gaat naar het potje, kan duidelijk maken wat hij wil, speelt veel zelfstandiger, begrijpt logica als eerst bordje leeg dan mag je gaan spelen... Het is echt een enorm verschil met toen ik net zwanger was.
Wel verstaat hij er niks van al  ik hem vertel dat er een baby komt of een baby in mijn dikke buik zit, maar ook dat nemen we maar zoals het komt. Eenmaal de baby er is zal hij het wel verstaan ;-)

Wij zijn heel bewust wat eerder voor een tweede gegaan, onze eerste is dadelijk op één maand na 2 jaar als zijn broer of zus moet komen. Ze zeggen altijd dat de tweede veel gedrag van de eerste af kijkt en dat daarom de opvoeding zelf beter gaat. Het zal in het begin wel even pittig zijn, maar uiteindelijk kunnen onze kinderen wel heel fijn samen spelen omdat ze dicht op elkaar zitten. Dus probeer vooral ook het positieve te zien!

Mijn kindjes schelen 3 jaar en 3 maanden en ik dacht ook, hoe ga ik dat redden. Mijn buurvrouw zei toen ik zwanger was, niemand is zo druk als een moeder met 1 kind. En dat klopt. Tuurlijk is het druk, maar de fabriek draait toch al en je hebt ervaring. 
Voordeel, je oudste slaapt straks hopelijk nog s middags, dus je hebt even rust.

Hey,
Mijn zoontje was 14 maanden toen mijn dochter geboren werd (nu 2,5 maand geleden) en ik heb het nog geen moment zwaar gevonden. We hebben ook nog een dochter van 7 dus dat was in het begin wel aanpoten om op tijd te zijn ‘s ochtends, maar ook dat went. Als mensen mij met de dubbele kinderwagen zien lopen zeggen ze vaak pffff zal wel druk zijn, super irritant! Als ik het over zou moeten doen wilde ik ze graag weer zo dicht op elkaar, nu hebben ze lekker veel aan elkaar. Ik weet natuurlijk niet wat nog komen gaat maar voor nu valt het me 100% mee.
Geniet van je zwangerschap het komt helemaal goed!

Wij hebben een zoon van 20 maanden en een zoon van 1 maand. Een bewuste keuze, het gaat ons/mij makkelijk af. Voornamelijk omdat ik met het ritme van de kinderen mee ga! Wel vond ik de zwangerschap veel zwaarder met een peuter die zelf nog overal hulp bij nodig had/heeft. En het slaap gebrek is heftiger, nu lukt het mij niet om overdag even te gaan liggen. Als de ene slaapt is de ander wakker en andersom? maar komt ook wel weer goed! 

Terug
Bovenaan