Zwanger... al vertellen of niet..?

A

Anoniem

Guest
Zwanger.. al vertellen of niet..?
Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties!
Hoe snel breng jij jou omgeving het nieuws?
Wacht je tot je over de 12 weken bent?
of vertel je je ouders het eerder?
En de rest van de familie en vrienden?

hoi

wij  hebben het eerst aan me moeder en zusjes vertelt  en toen aan me schoonouders  en toen zijn we op vakantie gegaan en toen aan me vader want die is vrachtwagenchauffeur me ouders zijn niet gescheiden ofzo maar vond het beter om persoonlijk te vertellen en daarna aan me vriendin en langzaam wist iedereen het eigenlijk.

liefs tara 29 wkn

Bij 8 w en 3 dagen aan familie en schoonouders verteld.
Ook paar goeie vriendinnen.

Ik had echo en ze zegt als deze goed is en het hartje klopt hoef je niet meer voor een 20weken echo..

Groetjes

jacomien

hoi

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ikzelf heb het meteen aan mijn ouders verteld en aan mijn schoonouders. bij ons is het na 10 weken misgegaan maar dan is het toch fijn dat sommige mensen ervan afweten. buitenom mijn ouders heb ik het verteld aan mijn beste vriendin. dit was ook wel fijn toen het misging. Maar dat ligt geheel aan jezelf. Wat de buitenwereld betreft zou ik nog niet zo snel vertellen dit levert later alleen maar nare situaties op. Maar zodra je op de echo hebt gezien dat alles goed is kun je het aan iedereen gaan vertellen. maar dat ligt aan je eigen persoonlijke gevoelens.
Wacht gewoon tot je echt wilt dat iedereen het weet. Voel je niet verplicht om het snel te vertellen...doe waar jij je goed bij voelt.

Geniet gewoon vooral van alles.......

Tja heel persoonlijk en heel afhankelijk van allerlei omstandigheden.
Ik heb het voor de 16 weken alleen gedeeld met diegene met wei ik ook een miskraam wilde delen.

Want een goede echo met 13 weken is voor mij ook geen garantie is al eens gebleken.

Maar doe gewoon waar je jezelf goed bijvoelt.

Miep

hallo ,

wij hebben het onze famillie ouders, schoonouder, broers en zussen meteen vertelt toen we het wisten en een paar goeie vrienden en de rest wat later rond de 12 weken indd

groetjes

Hoi,

Ik heb het meteen verteld aan iedereen waarvan ik wilde dat ze het ook wisten als het fout zou gaan. Ouders, broers, zussen en beste vrienden dus.

Alle andere mensen, vooral op het werk, hebben het na 13 weken gehoord.

Gefeliciteerd!

Karin (38+6 wkn)

Gefeliciteerd!

Ik heb het vrij direct aan mijn ouders en zus verteld. Iets later mijn schoonouders en vervolgens goede vrienden. Alleen wat minder belangrijke kennissen hebben het later gehoord, maar ik vond het fijn om te vertellen aan degenen die belangrijk voor ons zijn.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan