zwanger alweer?

Hier nog een zwangere en een naamgenoot. Mijn dochter is 11,5 maand en ik ben 23w5d zwanger! Het was niet gepland maar wel zeer welkom!! Het zal wel aanpoten worden straks maar ach, dat is maar tijdelijk!
Hoeveel schelen jouw kindjes straks? De mijne 15 maanden!

gr
Marielle

Hoi Mari elle,

Hier ook nog een zwangere. Ik ben Hanneke ( terra) en ik ben nu 21 weken en 5 dagen zwanger. Mijn oudste is nu 10 en een halve maand. De kleine wordt rond 24 september verwacht en dan is mijn oudste bijna 15 maanden. Het zal zeker aanpoten worden, maar ik kijk er eigenlijk heel erg naar uit!
Verloopt je zwangerschap goed?

Geniet er lekker van, want het gaat zo hard!

Groetjes Hanneke

p.s even terug staan er echofotoos van mijn baby!

Hoi hoi,

Nou hier geen zwangerschapsperikelen hoor,maar ik wilde wel effe van harte feliciteren en een fijne zwangerschap toewensen.

Groetjes Kitty en Tess.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Voor ons nog even niet hoor. We willen graag dat Dean in in ieder geval 2 jaar is voordat zijn broertje/zusje geboren wordt.

Ik heb zelf een jonger zusje. Ze is nu even oud als mij. Ze is 11 maanden jonger en net jarig geweest en ik ben over  4 weken jarig. Eigenlijk vind ik dat veel te dicht op elkaar, maar dat is mijn ervaring. Daarom willen wij nog even wachten.

Groetjes,
Nelly mv Dean (05-10-2006)

Hoi,

Mijn dochter is nu 9 mnd en 2 weken (03-08-06)  en ben nu 18+3 zwanger (25 okt uitgerekend) ook hier zal dan ongeveer 15 maanden tussen zitten.
Het wordt vast ontzettend druk, maar hopelijk wel gezellig druk.

Liefs Lilian

Terug
Bovenaan