zwanger& 19 jaar

Lieverd, het komt allemaal goed zolang jij ervoor gaat! Je hebt het al tegen je ouders verteld dus mogelijk kunnen hun je helpen. Verder zou ik een vk praktijk bellen in je buurt en het verhaal gewoon gelijk uitleggen. Hun kunnen jou dan extra begeleiden. Je kunt daarnaast ook naar je huisarts gaan voor extra steun en hulp. ❤ succes 

er is nog een klein probleempje mijn vriend weet het ook en hij zegt dat die er niet klaar voor is, terwijl ik dat wel ben en zeker weet dat het goed gaat komen, alleen meneer twijfelt nog heel erg wat ik snap

Je bent denk ik nooit klaar voor zoiets als een kind. Kan me goed voorstellen dat je vriend twijfelt en zou het niet gek vinden als jij dat ook hebt. 
Als je maar onthoud dat het jouw lijf is en jij bepaalt wat er mee gebeurt. 
Misschien dat er voor je vriend wat verandert zodra de eerste echo is geweest. Dat was voor die van mij echt een omslagpunt. 

Wat is dan precies het probleem?

Je bent denk ik nooit klaar voor zoiets als een kind. Kan me goed voorstellen dat je vriend twijfelt en zou het niet gek vinden als jij dat ook hebt. Als je maar onthoud dat het jouw lijf is en jij bepaalt wat er mee gebeurt. 
Misschien dat er voor je vriend wat verandert zodra de eerste echo is geweest. Dat was voor die van mij echt een omslagpunt. 

Terug
Bovenaan