Nou, dat ik niet de enige ben die hiermee zit is wel duidelijk, wat een reacties. Sasja, die mensen zijn wel echt heel hondsbrutaal om je te feliciteren als je gewoon bij de dokter zit!! Belachelijk zeg.
Bij ons weet niemand in de omgeving dat we 'bezig' zijn. Juist om nog meer vragen als "En is het al gelukt?" te voorkomen en ook omdat we het leuk vinden zomaar uit het niets te vertellen als het eenmaal zover is. Mijn zus heeft inmiddels al twee kindjes, dus ik krijg geregeld de vraag wanneer zij een neefje of nichtje gaan krijgen. Toen we nog niet bezig waren, zei ik altijd dat ik er voorlopig nog niet aan moest denken, maar inmiddels is dat antwoord gewijzigd in zoiets als "eerst moet het huis af zijn" en "onze tijd komt nog wel". Dus een beetje oplettende vriend/kennis/familielid zou iets kunnen vermoeden.
Wat ik eerder schreef over dat je overal zwanger en baby's tegenkomt, bleek zojuist maar weer. Ik zat lekker de leesmap te lezen (Margriet) en ja hoor: in de relatieproblemenrubriek een stel dat onenigheid had omdat hij al jaren roept dat hij over een paar jaar pas aan kinderen wil beginnen, terwijl zij het liefst gisteren nog zwanger raakte. Blader ik verder, kom ik een uitgebreide modereportage tegen getiteld "chic en zwierig voor die speciale 9 maanden. Erg fijn, maar niet heus.
Nou, dit was weer even mijn klaagzang. Thanx for listening.
Grtjs,
Tammy