Zwanger boven de 40

hoi wij zijn 3 scholieren die graag wat informatie willen over zwanger worden boven de 40.. Of het verboden moet worden of juist niet? Wat vinden jullie??!! reageer!!
 
Ongelovelijk, wat een stelling zeg !!!
Alsof je uberhaupt mensen kan VERBIEDEN om zwanger te worden boven een bepaalde leeftijd. Lijkt me een zinloos onderzoek waar jullie mee bezig zijn.

 
hallo meiden
ik denk dat vrouwen boven de 40 best wel kinderen kunnen krijgen,maar dat die vrouwen daar wel goed over na moeten denken in verband met afwijkingen.
en dat ze ook naar de toekomst kijken.
ik zelf zou niet boven de 40 nog aan kinderen denken want ik weet van mijn nicht dat ze nooit door mijn oma naar school gebracht wilde worden .
omdat ze dan gepest werd om het fijt dat haar moeder wel haar oma lijkt.
en dat is dus voor mij een punt om het niet te doen,en ook in mijn achterhoofd dat ik niet weet hoe oud ik wordt.
maar die garantie heb je ook niet als je jong moeder wordt.
ik hoop dat jullie er wat aan hebben
groetjes samie
 
Hoi
komen jullie soms eigenlijk uit china en zijn jullie net gepromoveerd op een onderzoek of het krijgen van meisjes verboden zou moeten worden.
suggestie voor jullie volgende onderzoek;
meer dan een kind zou verboden moeten worden.

 
Ik denk dat dit 'studentje' zijn die zich nog niet zo goed weten te verwoorden. Laten we hopen dat ze dat nog leren.

Iets als een zwangerschap kan je niet verbieden. Niet bij 40+ en ook niet bij 16-. Het is een persoonlijke keuze waar niemand wat over te zeggen heeft.

Ikzelf vind het persoonlijk niet echt een goed idee om op die leeftijd nog (of aan nog meer) kinderen te beginnen. Ik bekijk het dan vanuit het kind, want die heeft met 10 jaar een moeder van 50. Denk niet dat die nog zin heeft om mee naar de Efteling te gaan ofzo.

Kan me ook wel weer voorstellen dat als je het altijd uitgesteld hebt of het is eerder gewoon niet gelukt, dat je het alsnog gaat proberen.

Succes met school en let de volgende keer op je woord keuze.
 
okee maar wat als je zoals ik bent begonnen op je 28 jaar en tot nu ik ben 36 5 miskramen hebt gekregen.moet ik dan nu maar stoppen en er de brui aan geven omdat ik de 40 nader
 
Ik zou er persoonlijk niet BEWUST voor kiezen maar we hebben het niet altijd voor het zeggen. Ik kan me best wat situaties voorstellen waar hier wel "behoefte" aan is. Zoals je bv. hierboven leest, natuurlijk ga je dan door, je wil zo dolgraag een kind en moet je vooral niet stoppen omdat je toevallig de 40 naderd. Ook hoor je wel eens van vrouwen die in een tweede relatie stappen en die man wil gelukkig wel kinderen. Je eerste man kon (of wilde) de kinderwens niet beandwoorden en ook dan snap ik dat je er alsnog voor wil gaan.
groetjes,
Ank
 
Terug
Bovenaan