Zwanger boven de 40

Dank je wel Ank! In mijn geval ligt het inderdaad zo. Ik ben nu 37 maar voel me veel jonger (komt ook door die tweede relatie!). Ik koos/kies er niet bewust voor om een oude moeder te zijn, maar soms is het niet anders.

De blagen die deze vraag stellen snappen duidelijk niets van Het Echte Leven. Ik vind het onfatsoenlijk en respectloos om zoiets te vragen danwel zo'n stelling te poneren!

Groetjes, el
 
Hey, met deze stelling was het echt niet de bedoeling om jullie te kwetsen o.i.d. Zelf zijn wij het er ook absoluut niet mee eens, er zijn genoeg vrouwen die pas rond hun 40e zwanger worden en bevallen van een gezonde baby. Mijn tante was ook 41 toen ze beviel van haar eerste kind. We hebben deze stelling alleen geplaats omdat we goede argumenten nodig hebben voor een debat. Ik hoop dat jullie er serieus op kunnen reageren. en nee wij zijn geen domme studenten! Kuzz Loes
 
Oh, dat verandert de zaak. Geef die leraar even namens mij een draai om zijn oren! Nee hoor, ik snap hem wel een beetje, ik ben zelf ook juf en dan doe je zulke dingen om de kids uit de tent te lokken. Misschien kunnen jullie eens kijken op de andere forums. Op de maandforums zie ik ook wel eens 'oudere jongeren' langs komen (ik ben daar op gespitst vanwege mijn leeftijd). En bedenk wel dat schriftelijke informatie onbedoeld bot over kan komen hè!

Succes met jullie onderzoek en het debat!

Groetjes, el
 
Prima, en iedereen die 60 wordt krijgt meteen een pilletje, voordat ze een aanslag gaan vormen op de gezondheidszorg. En kinderen onder de 10 jaar mogen nooit hun ouders tegenspreken. O ja, en alle katten ook maar meteen de wereld uit.

Wat een idioterie zeg, mag een mens dat asjeblieft zelf uitmaken!!!
 
wat een flauwe reacties allemaal, net of deze studenten dom zijn en jullie alles weten. Het is juist goed om over deze dingen te discussieren en meer te weten te komen hoe men in het algemeen over dit soort zaken denkt, want dat zou je nog wel eens vies tegen kunnen vallen.
Studenten, succes
 
Terug
Bovenaan