zwanger denk ik

hoi meiden,

vanavond de verloskundige maar even gebeld en deze verteld dat het idd 2 kanten op kan of ik ben zwanger en het hoort erbij of het is mis aan het gaan. alleen was ze zelf niet bevoegd voor een echo dus morgen even bellen voor maandag of dinsdag. en als het mis is dan moet ik naar ziekenhuis voor echo maar alles kan nog ookal word het naar mijn idee nu wat roder. ik ga er maar van uit dat het mis is. was wel bang met die lange ongi dacht pfff is er iets mis met mij ofzo haha nou nee dus ik kan gewoon zwanger worden alleen misschien nu niet goed gegaan of wel!!!!! spannend dus

Ik hoop zo voopr je dat het goed blijft gaan!!!Vind zelf 3 weken bloedverlies wel erg lang.IK heb zelf 2 miskramen achter elkaar gehad,...maart en april), maar bij mij was het geen kramp , eerst bloed verlies, ...werd erger,..daarna nog een beetje weeiig gevoel.na 3 a 4 dagen was het bloedverlies gestopt!Natuurlijk is ieder lichaam anders,...maar wat ik al zei, 3 weken bloedverlies vind ik echt heel langvoor een miskraam,...misschien hoort het gewoon bij je zwangerschap!Hopelijk gaat het gewoon goed,..ik ga voor je duimen meissie!
Liefs nance

hey moppie2012,
eerst gefeliciteerd!!
een vriendin van mij heeft dit ook gehad, in totaal heeft ze 4,5 week gebloed.... beetje maar elke dag. uiteindelijk heeft ze een prachtige dochter gekregen!! ik hoop voor je dat jou uitkomst hetzelfde zal zijn!!!
ik zal voor je duimen!

Terug
Bovenaan