zwanger door pil heen

Tjee, dit is een moeilijke positie voor je zeg!!

Je moet doen wat jezelf denkt te moeten doen, het is volledig jullie keuze. Maar ik zou graag even mijn advies willen geven. Als je voor 100% zeker weet vanaf het begin dat je dit kindje niet wilt, zul je het waarschijnlijk in de loop van de tijd het best een plekkie kunnen geven als je het laat beëindigen. Helaas twijfelen er erg veel vrouwen en besluiten het dan toch weg te laten halen. Die vrouwen komen zichzelf altijd keihard tegen. Bij twijfel word altijd geadviseerd het te houden, omdat er bijna altijd problemen komen daardoor. Ze staan er niet voor de volle 100% achter en zullen altijd spijt krijgen. Meid, luister goed naar jezelf en wees eerlijk naar jezelf. Laat je niet beïnvloeden door anderen en schuif geen gedachtes aan de kant!!! Wees eerlijk!! Ik wens je veel sterkte en succes bij je beslissing, wat de beslissing ook zal zijn.

liefs janine

Hee hallo,

Ik vind dat de meesten dames hier je wel echt 1 kant op duwen.
Dat vind ik niet helemaal fair. Het is jou lichaam en jou kindje. Je kunt je niet door anderen laten dwingen om je kindje te houden.
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn en hoe oud je zelf bent, want dat is ook wel denk ik een belangrijke rol hierin.
Ik kan me je angst heel goed voorstellen, gelukkig zijn er inderdaad tegenwoordig veel testen die je kunt laten doen. Als je er toch voor gaat is misschien een test wel een goed idee, ook om van je angst af te komen.
Hoe ver is je zwangerschap eigenlijk?

Ik ben nu 25 en zwanger van mijn 2de. Ik weet niet of ik zo blij zal zijn als ik straks 38 ben en ongepland zwanger raak. Dan weet ik ook niet of ik het dan wel wil laten komen.
Mijn vriend laat zich waarschijnlijk sterriliseren, dus ik hoop nooit voor deze keuze te komen staan.
 Praat er veel over met je man, en als je kinderen al wat ouder zijn, ook met hun.
Laat je niet gek maken door anderen, volg je hart.....

Heel veel sterkte met je keuze,

Ris

Hallo,

Moeilijke situatie ja...
Ik moet me in deze aansluiten bij Ris, ik vind ook dat anderen geen beslissingen voor jou kunnen maken, deze keuze ligt uiteraard bij jouzelf, wel is het zo dat iedereen hier een duidelijke mening over heeft, waar uiteraard ook niks mis mee is.
Je kunt tegenwoordig veel laten testen inderdaad. Wat je ook beslist heel veel succes ermee, zorg wel dat je zelf 100% achter je keuze staat, wat je keuze ook wordt is dat heel belangrijk denk ik.

Groetjes
Siona 33w5d

kan me voorstellen hoe je daar staat met die test
ben dus zelf vier maanden geleden bevallen en heb een spiraaltje laten plaatsen, jawel je raad het al ben twee weken over tijd, durf geen test te doen, moet er toch niet aan denken dat ik nu alweer zwanger ben.

Beste meiden

Bedankt voor de reacties ik ben er erg blij mee ik ben er wel over uit om het kindje te houden. Ik ben van mening als een kindje ondanks de pil weet geboren te worden dit met een doel moet zijn ondanks het feit dat ik niet gelovig ben is dat wel het gevoel wat het bij mij oproept.
Ik moet nog wel erg wenen aan het idee dat ik een 3e kindje krijg maar dat zal snel genoeg over gaan zodra de 1e echo het hardje en zo verder voorbij komen. En waar er 2 zijn kan ook nog  wel een 3e bij.  
Oja en ik ben +/- 7 weken

Terug
Bovenaan